Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

Blogarchief

De Teller

donderdag, augustus 30, 2012

Bedankt voor de inzending: Groeten Het Yanga Team.
Geschreven door : Ann Brebels
goede morgen,
Ik wens voor iedereen een blij hart,
Een hart zonder pijn, een hart dat stralen mag...
Een hart zo groot als een ballon, waar veel liefde in kan voor jou, voor mij, voor iedereen aan mijn zij...
Een hart met liefde, vreugde, respect voor alles wat leeft.

Een hart vol tevredenheid voor dat alles wat jij me geeft.
Een hart vol dankbaarheid, dat we er weer mogen zijn en mogen genieten van al het mooie rondom ons.....dat voelt toch goed...en laat ons hartje kloppen zoals het moet ♥
liefs Ann
Geschreven door : Nadia Weckx
Waar ben je ?
De grote liefde …
Als ik mijn lessen geleerd heb
Kom je wel op mijn pad


Je sleutel zal in mijn hartje passen
Heb veel liefde te geven
En heb ook het recht om veel liefde te ontvangen
Zodat alles mooi in balans is
En we een mooie toekomst tegemoet gaan
Zodat we de hemel op aarde mogen ervaren
Ik wacht…
Ik weet dat je me zal vinden…
De grote liefde…
 Geschreven door : Thea Vittali
MOEDER
DIEP VERSCHOLEN IN JOUW SCHOOT
MOCHT IK VERBLIJVEN BIJ MIJN MOEDER IN NOOD
AL HAAR VERDRIET IK HEB HET GEVOELD

DAAR IN HAAR SCHOOT HEB IK ROND GEKROELD
ZE HOUDT VAN MIJ DAT WEET IK ZEKER
MAAR MOCHT MIJ NIET HOUDEN EEN BITTERE BEKER
AFSTAAN, HET WAS EEN MOEILIJK GEGEVEN,
ONDER HAAR HART BEGON TOCH MIJN LEVEN!
MAAR NU BEN IK EEN VOLWASSEN VROUW
EN KAN IK TOCH ZEGGEN IK HOU VAN JOU!
U HEBT HET ALLEMAAL GOED GEDAAN
EN MIJ AAN DIE ANDERE VROUW AFGESTAAN
HEB GEEN BEROUW OF VERDRIET
HET WAS GOED ZO BETER KON HET NIET
WEER HEB IK U GEVONDEN IN HET NAJAAR VAN UW LEVEN
EN HOOP DAT IK U WAT LIEFDE TERUG MAG GEVEN
DAN KRUIP IK WEER EVEN ONDER UW HART
ZOALS HET BEGON MAAR DAN ZONDER SMART
MAG GOD U NOG MEERDERE JAREN GEVEN
IK HOU TOCH VAN U ……IK HEB U VERGEVEN.
Anoniem zei
Het is allemaal zo mooi en met zoveel liefde geschreven op het blog. Ook William en Angelique jou teksten zijn zeer goed. Groetjes ..Carine ( jullie verdienen allemaal een grote pluim)
Anoniem zei
Jullie vriendelijke woorden, in deze mooie gevoelige teksten. Kosten niets en doen meer dan het duurste geschenk dat je kan geven. Groeten Mari en Johannes 
van der jeugt zei
Niemands bestaan in deze wereld is zinloos wanneer hij iemands hart verlicht. Bij jullie schrijven van deze teksten, verschijnt de goedheid op het juiste moment. Het verlicht ons denken en het geeft liefde aan minder goede momenten in ons leven. Bedankt iedereen William

7 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Terug allemaal zo mooi geschreven proficiat.
Groeten Patsy

Anoniem zei

Ann Brebels: Goedemorgen--Nadia Weckx: Waar ben je--Thea Vittali: Moeder.........bedankt om dit met ons te delen, gewoon prachtig... Anthony en Kristel

Anoniem zei

Het is allemaal zo mooi en met zoveel liefde geschreven op het blog. Ook William en Angelique jou teksten zijn zeer goed. Groetjes ..Carine ( jullie verdienen allemaal een grote pluim )

Anoniem zei

Jullie vriendelijke woorden, in deze mooie gevoelige teksten. Kosten niets en doen meer dan het duurste geschenk dat je kan geven. Groeten Mari en Johannes

Anoniem zei

Super geschreven alle drie ! ! mooi om te lezen ! ! het zou nog passen in boek vol van poëzie ! ! Gr...Tineke

Anoniem zei

kan er enkel aan toevoegen subliem geschreven...Hans De Gr.

van der jeugt zei

Niemands bestaan in deze wereld is zinloos wanneer hij iemands hart verlicht. Bij jullie schrijven van deze teksten, verschijnt de goedheid op het juiste moment. Het verlicht ons denken en het geeft liefde aan minder goede momenten in ons leven. Bedankt iedereen william

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.