Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

Blogarchief

De Teller

zaterdag, augustus 04, 2012


Verboden liefde 
Mijn liefste schat, je bent het liefdesproduct van mijn gedachten. Je geeft mij een heerlijk gevoel in mijn hart dat ik nooit eerder heb gevoeld.
Onze liefde is het geheim tussen jou en mij. Als houden van jou een misdaad is in de ogen van je ouders, dan ben ik nu de meest gezochte crimineel.
Jouw zoenen is als het drinken van zout water; je blijft drinken, maar je dorst neemt nog steeds toe. Weet je nog onze allereerste echte kus? Die was stiekem in die oude verlaten schuur, het was donker, jij miste mijn mond en raakte de muur.
Daar in die oude bouwvallige schuur had ik mijn schat gevonden. Het was geen schat van rijkdom, maar van jouw liefdesvuur.
Laten wij samen lachen om de liefde die ons hart gaat overwinnen, ook al mag onze mooie passionele liefde niet verder leven in ons hart door het bekrompen denkvermogen van je ouders.
Laten wij lachen om de tranen die het nooit zullen winnen. Anders zijn wij als gekooide vogels die misschien onze vleugels kunnen openslaan maar niet vrij kunnen rondvliegen.
Jij liet mij opnieuw leven, je wist wie ik altijd al wilde zijn. Daarom heb ik je alles gegeven; mijn liefde voor jou is als het ritme van mijn hart, dat nooit zal opgeven.
Jij bent als muziek in mijn leven, zonder muziek is de eenzaamheid zo voelbaar. Daarom wil ik altijd blijven zingen op jouw liefdestonen.
Liefste schat, ik hou van jou en niemand zal ons ooit nog scheiden.  
Groeten William 
 Door Angelique Kroes :
  Houden van jezelf is de basis om van iemand anders te kunnen houden. Kom erachter wat je moeilijk bij jezelf kunt accepteren. Hier ligt je uitdaging. Raak je geëmotioneerd of geïrriteerd, laat dan deze emotie bij je toe. Zo creëer je een opening voor een aspect van jezelf dat je nog dient te integreren.

Reactie van Anoniem 
Kan mij er volledig in terug vinden, mijn vriendin is Marokkaanse en dat geeft nogal wat godsdienst en cultuur problemen. Laten wij lachen om de tranen die het nooit zullen winnen. Anders zijn wij als gekooide vogels die misschien onze vleugels kunnen openslaan maar niet vrij kunnen rondvliegen. Zo voelen wij ons ? waarom ? wij zijn allemaal mensen onder Gods vleugels. Mooie tekst velen zullen er zichzelf in terug vinden. Ik blijf liever Anoniem, maar mijn steun heb je, de andere blogs zijn ook boeiend om te bezoeken ! ! ! ! !

5 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Kan mij er volledig in terug vinden, mijn vriendin is Marokkaanse en dat geeft nogal wat godsdienst en cultuur problemen. Laten wij lachen om de tranen die het nooit zullen winnen. Anders zijn wij als gekooide vogels die misschien onze vleugels kunnen openslaan maar niet vrij kunnen rondvliegen. Zo voelen wij ons ? waarom ? wij zijn allemaal mensen onder Gods vleugels. Mooie tekst velen zullen er zichzelf in terug vinden. Ik blijf liever Anoniem, maar mijn steun heb je, de andere blogs zijn ook boeiend om te bezoeken ! ! ! ! !

Anoniem zei

Ja voel hier ook mijn gevoelens in terug, mooi geschreven en zo waar; De Vos L.

Anoniem zei

mooie geschreven ! ! het is zo één waar verhaal ! ! velen zullen hier zich in terug kunnen vinden ! ! Ludo en Gerbi

Anoniem zei

Mooie tekst Angelique, een goede aan vulling van de eerste tekst van William. Gr. Sarah ( geen woorden meer om het allemaal te omschrijven jullie doen het zo prachtig voor ons )

Eric L zei

Wij zijn allen energie, een stukje van het geheel dus ook een stukje goddelijk. Wij komen zo graag op deze wereld om te genieten van wat wij moeten missen zonder lichaam. In de andere dimensie gaat onze energie in elkaar en geeft ons een onbeschrijfelijk gevoel van liefde. Hier, met een lichaam kunnen we smaken onderscheiden en volop proeven van alles en nog wat. Om de liefde te voelen zoals we gewoon zijn is bijna onmogelijk maar seks benaderd zowat dit gevoel. Niet verwonderlijk dat zoveel mensen op zoek zijn naar liefde of beter gezegd naar seks. Zij die de mensheid willen leiden (lijden), zowel op geloof of politiek vlak, zijn met moraal komen opdraven. Nu leven mensen, als je dat leven kan noemen, met schuldgevoelens en zelfs psychische problemen en depressies door die moraalridders die achter de schermen de grootste varkens zijn die bestaan. Zij die bewust zijn, steunen elkaar en proberen de massa te helpen die ogen hebben maar niet zien. Deze mensen bewust maken is mijn grootste droom.

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.