Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

Blogarchief

De Teller

woensdag, augustus 22, 2012

Geschreven door Juliette Birgit Mantel
Ik mis je en het doet me zeer,
Dat jij ons heb verlaten want je bent er niet meer.
Ik mis je en het doet me veel pijn,
Dat ik weet dat ik nooit meer bij je kan zijn.
Ik mis je en ik kan er niet meer tegen,
Ik schrijf dit en moet ondertussen mijn tranen wegvegen.
Ik mis je want ik zal je nooit meer zien,
En ook nooit meer spreken bovendien.
Ik mis je en dat zal ik altijd blijven doen,
Daarom geef ik jou vanaf de aarde een dikke zoen.
Ik mis je omdat je altijd zo lief was,
Omdat ik bij je terecht kon wat er ook maar was.
Geef je hem door aan opa en zeg hem dat ik van hem hou,
En dat ik jullie op jullie woord vertrouw
Geschrven door: Francisca Dekker-giacomini
Ik mis je
Soms zou ik willen dat de tijd
Heel even stilstond,
En al je gebeden weer even werden verhoord
De veilige haven, waar je je in bevindt ,
Even niets hoeven, je wordt bemind
Naarmate je ouder wordt
De schaduwzijde van geluk
door omstandigheden je leven verstoort.
De verhalen die ik altijd kwijt kon
ook al was het voor mij een hoge berg waar ik tegen op moest klimmen
jij had altijd wel een oplossing daarbinnen
Was ik dat kind nog maar, dan kon ik heerlijk tegen je aanliggen, en kroelen
Nu is het in mijn gedachtengang alleen nog maar de tijd die voorbij gaat
en herinneringen opslaat.
Bedankt om de mooie inzending; Poëzie is onze adem in de toekomst, het beweegt onze pennen, die maken geschreven woorden. Die zinnen vormen en ons samenbrengen naar betere oorden " welkom in ons midden" groeten het Yanga Team
Ingezonden door Erna Vlinder 
Anoniem zei
Prachtig mooi geschreven : Juliette Birgit Mantel, Francisca Dekker-giacomini en Erna Vlinder, het lezen waard....Groeten uit Nederland ...Magriette V. L.
Anoniem zei
Ben hier op deze mooie blog gekomen, door op facebook beginnen te lezen. Je voelt je hier op je gemak tussen al die mooie teksten. Yanga team jullie doen fantastisch werk, al die verschillende blogs....Tom V; Hees

6 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

William super gedaan terug ! ! prachtige gedichten van die onbekende Schrijers, zo komen ze ook eens in de kijker. Ze verdienen het zeker, er is veel talent bij. GR. Leona

Anoniem zei

Gewoon prachtig wat hier geschreven staat ! ! ! Blomme R.

Anoniem zei

niet mooi ! ! maar super ! ! Marleen

Anoniem zei

Prachtig mooi geschreven : Juliette Birgit Mantel, Francisca Dekker-giacomini en Erna Vlinder, het lezen waard....Groeten uit Nederland ...Magriette V. L.

Anoniem zei

Ben hier op deze mooie blog gekomen, door op facebook beginnen te lezen. Je voelt je hier op je gemak tussen al die mooie teksten. Yanga team jullie doen fantastisch werk, al die verschillende blogs....Tom V; Hees

Anoniem zei

gewoon goed ! ! doe zo verder ! ! jullie blog komt aan een hogere niveau ! ! allemaal fantastische schrijvers hier ! ! Diana

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.