Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

dinsdag, januari 06, 2009
Mama, ik hoop dat je heel heel snel beter wordt, er is nu een leeg plekje in ons midden. God heeft soms rare kuren en krijgen goede mensen het zwaar te verduren. We hopen dat eens komt de dag dat je weer thuis wonen mag. Dan is alle verdriet en narigheid voorbij en zijn we allemaal blij ! Maak je nu geen zorgen, oma en bompa zorgen goed voor mij.......... je kapoentje.......MATHEO


Nooit de moed opgeven ook al is het (leven) soms zwaar. Durven om verder te leven met en voor elkaar. Nooit zomaar accepteren, laat een uitdaging niet staan. Huilen, lachen, knokken, leren om toch weer verder te gaan. Iemand staat altijd ergens klaar. Telkens als je denkt het gaat niet meer, schijnt er een lichtstraal, keer op keer die je de kracht geeft en de moed om verder door ’t leven te gaan. Bewaar je geduld, je humeur. Hou de moed erin, en je zult zien, dan komt het goed. Tijdelijk gaat het bergaf, het leven lijkt wel een straf. Samen met je mooi gezinnetje ben je sterk en kunnen jullie de hele wereld aan. Veel rusten is de beste raad, als je weer naar huis toe gaat. Er woont een clowntje diep in mijn hart. Klein en heel apart, het kan dansen en springen, lachen en zingen ...Ben je verdrietig en moet je wenen, dan mag je hem even van mij lenen.

78 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Wij zijn vrienden van William, kijk juist op de site en zie dit mooi berichtje staan. Hij had over jou verteld, dat je dit echt niet verdient hebt . Maar geef de moed niet op, je bent jong en sterk. Ben zeker dat alles goed komt,wij zullen voor jou duimen en je vooral positieve energie sturen. Groetjes uit het diepste van ons hart

Anoniem zei

Hoop voor jou op een spoedig herstel, de moed nooit verliezen.Heb dit speciaal voor jou geschreven met al mijn positieve energie. Je ziet ik geef het ook nooit op, achter de wolken schijnt altijd de zon. Die wolken zullen stilaan verdwijnen en je zult stralen en dansen in het helder warme licht. Grtjs William

Anoniem zei

Dank je wel voor dit mooie gebaar... gisteren postief nieuws ontvangen dat alles zal goedkomen zoals het ernu naar uitziet maar het tijd en geduld zal vragen...al hoop ik dat het sneller komt dan verwacht zodat ik snel terug van ons gezinnetje en alle kleine dingen int leven kan genieten...
bedankt echt waar!
dikke kus lesley

Anoniem zei

Wil jou op manier positieve steun geven, voel met jou mee het moet hard zijn dit te moeten meemaken. William had ons gezegd dat hij iets mooi's voor jullie geschreven had ( en inderdaad het is hoopgevend zo een tekst te lezen ) Hoop voor jou dat je vlug hersteld,dat je gezinnetje vlug een geheel mag zijn grtjs Vrienden van William

Anoniem zei

Sorry voor mijn schrijf foutje op ( deze manier )bedoelde ik ben soms te rap met typen, maar je wist het wel he wat ik bedoelde

lien zei

Dag Lesley en Bert, hou de moed erin, alles komt goed! ik ben blij dat er beetje bij beetje positief nieuws gebracht wordt. groetjes van Lien en Kristof

Anoniem zei

Spoedig herstel , kan geen worden vinden hoe het moet zijn zo van de een op de andere dag dit moeten meemaken. Maar lees ook dat je goed nieuws gekregen heb, hoop voor jou dat je wens rap mag uitkomen.

Anoniem zei

Ben ook ongeveer jou leeftijd, mag er niet aan denken dat zo iets kan gebeuren. Het lijkt zo ver weg en opeens is het zo dicht bij jou. Wens jou veel goede moed en geef de strijd niet op, het moet wel goed doen al die positieve reactie's. Zo wordt je zeker rapper sterker en beter groeten van iemand die regelmatig deze site leest

Anoniem zei

Vindt niet zo gemakkelijk mijn woorden zoals William dat kan, maar geef je op deze weg mijn steun en al het positieve dat ik naar jou kan sturen Graag gedaan en spoedig herstel

Anoniem zei

hey lesley en familie, wij hopen op een goed en spoedig herstel. ons kaarsje blijft branden zolang als nodig. net als onze steun en positieve gedachten!! nog veel moed en sterkte om door te zetten.
grtjs farah en John

Anoniem zei

Hallo , je kent me niet, William wél, maar was geraakt door het voorval dat je trof... Trek je op aan wat William meemaakte, door af en toe een grap en een grol ertussenin te smijten, blijf je alvast moreel stand houden.. 'k Las op de blog dat er toch goed nieuws te rapen viel, dus ik duim mee met de rest...
Goede moed en ik kijk al uit naar het nieuws dat William me wel zal melden dat alles snel betert met jou . Succes !

Anoniem zei

Hallo Lesley,
Ik ben zoals enkele anderen hier op de site, je kent me niet, maar William wel.
En zoals we hem kennen schrijft hij op zijn manier iemand moed in om door te gaan.
Ik wou dat ik net als hem ook in woorden kon uitdrukken wat ik voel, maar daar ben ik niet zo goed in.
Toch wil ik je laten weten dat ook ik je heel veel moed en sterkte toewens en hoop dat het vlug beter mag gaan.
William schreef ook dat je onlangs bevallen bent, ook een dikke proficiat daarvoor.Ik hoop dat je gauw kunt genieten van je moederschap.
Groetjes,
Lut

Anoniem zei

Zoveel reactie's had ik nog niet verwacht, dacht dat ik mijn eerste zou zijn. Ik denk dat dit wel veel voor jou betekend al die mensen die je goede moet willen inspreken. Het kan niet anders of je moet snel bij je gezinnetje kunnen zijn en terug het normale leven starten. Op deze internetwijze wens ik jou veel beterschap toe, een intense bezoeker van deze prachtige site ( William hah mij gisteren op de hoogte gebracht van zijn tekst die hij voor jou geschreven had )

William zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Wij vinden geen woorden meer er staat hier al zoveel mooi's geschreven, wij geven jou onze steun en sturen je zeer veel positieve energie dat je zeer rap kan herstellen. Je bent jong en je ziet er krachtig uit , je overwint het wel dit minder goede monent in je leven . Groeten van ons ( trouwe bezoekers van deze site )

Anoniem zei

There are many unexpected things happened in our life but we have to face those challenges and this makes us strong and matured person. There is a saying "in every storm there is sunshine" so keep smiling everything will be ok. Wishing you and your family good health, love and happiness.

sofie zei

Dag Lesley en Bert,
We kennen elkaar niet zo goed, maar toch willen we even laten weten dat we aan jullie denken.
Geef de moed niet op en blijf erin geloven !
Dikke knuffel,
James, Sofie,Dean,Neal Laureyns-Devogelaere
devogelaeresofie@telenet.be

Anoniem zei

Het is leuk al die reactie's voor jou en hoop dat je vlug hersteld. William had het mij verteld toen ik naar hem belde, dat hij iets speciaal gedaan had voor jou. Kijk gewoon op mijn site zei hij en je zal het zien, en t'is een goed idee ( ja hij heeft al veel mensen op die manier verrast he )Je mama en papa mogen ook eens aangemoedigd worden en in de bloemetjes gezet. Zij zorgen nu voor jou kindtje en je kan het iedere dag zien, zij verdienen ook een dikke zoen van iedereen. Alvast veel beterschap en groeten van ons, wij kennen ook je ouders van vroeger op de voetbal

Anoniem zei

De groeten meet en peet en veel beterschap en rap terug om peet zijn nagels te knippen. Daar kijkt hij hoopvol naar uit,speciale groetjes van je peet

Anoniem zei

Je kent mij niet maar Lien en Kristof wel. Julie en Elien
kennen jou maar al te goed van de giro.
"We can live
without religion but not without
human affection (H. Dalai Lama)"
Wens jou en jouw naasten veel sterkte. Als ik naar jouw
weblog kijk zie ik dat veel
mensen jou steunen en dat is tof
Françoise (mama van Kristof J.)

Anoniem zei

Een kleine reactie met veeeeel positieve kracht om je vlug te laten herstellen. Vanwege een collega van vrienden van William

Anoniem zei

Wat een succes hoop dat jou genezing ook een succes wordt,al die reactie's EN POSSITIEVE ENERGIE . Geloof in de toekomst het komt zeker ok, kan er niets meer aan toevoegen. Het staat hier allemaal al vermeld wat ik jou zou willen zeggen groeten William weet wie ik ben

Anoniem zei

Dag Lesley en Bert,

ik probeer bij mijn zus (Nele) een beetje te volgen hoe het nu met je gaat. Wij duimen voor jullie mee dat het verder de goede kant mag opgaan. En dat je inderdaad snel terug bij je gezinnetje kan zijn. Veel sterkte samen,
Karen, ennio en rune

Anoniem zei

Wil ook mijn steentje bijdragen in jou genezingsprocces, ben regelmatige bezoeker van deze site ( vindt dit een goed idee om iemand meer levenskracht te geven )Jullie kennen mij niet, maar ik denk dat dit er weinig mee te maken heeft. Het is het idee dat telt en de goede bedoeling ervan, alvast veel beterschap en hoop dat je nog veel reactie krijgt

Anoniem zei

Zoals gewoonlijk breng ik iedere maand een bezoekje op deze site, er valt altijds iets nieuws te lezen. Ik begon deze reactie's te lezen en werdt er even stil van, zo dacht ik bij mijzelf. Wat een mens toch kan overkomen van een dag op de andere ben je half verlamt. Wil ik ook mijn steentje bijdragen en jou een spoedig herstel toewensen, hoop dat al onze positieve energie kan bij dragen tot een vluge genezing. Groeten van een onbekende

Anoniem zei

Wij wensen jou een spoedig herstel toe en als je een mindere dag hebt denk dan aan de kracht van dat nieuw leventje dat zich zal ontplooien en jullie iedere dag opnieuw zal verwarmen met zijn liefde. Het is fantastisch dat al die mensen voor je klaarstaan en proberen iedere dag je zorgen te verkleinen. Het is echt waar; onder ons leven ze, de engelen in mensengedaante die onze harten opbeuren en de zwaarte verlichten.
vanwege een meelevende zwangere vriendin en vriend van william! Wij denken aan je !!!

Anoniem zei

Lesley en Bert,

Wij denken veel aan jullie. Geef de moed niet op! Je bent te sterk om door te gaan. Toen ik het hoorde van mijn zus heb ik er de hele nacht over wakker gelegen. Wat moet het voor jouw dan niet zijn, als je het echt meemaakt! En dat te weten dat ik je de woensdag ervoor nog gezien had en er niets aan de hand was. Ik weet dat jij de kracht hebt om door te zetten.
Het is leuk al deze positieve energie te bundelen op deze blog. Ik hoop dat je het zelf ook beseft!
Veel mensen staan achter jouw!!!
Geloven in jouw!!!
En bidden mee voor jouw!!!

Groetjes en heel veel moed gewenst,

Lien, Steven , Arwen en Wout.

van der jeugt zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Er wordt hier bijna een boek vol geschreven met positieve reactie's.Ja daar zit kracht in die woorden die hier geschreven worden in dit mooie blog. Kan er enkel bij toevoegen, verlies de moed niet als het wat minder gaat. Ken ook iemand die ongeveer hetzelfde meemaakte, het zullen maanden zijn van vallen en opstaan die nu aankomen. Hou het hoofd koel en wees sterk, het komt zeker ok met je . Van een surfer die regelmatig op dit blog surft gegroet

Anoniem zei

Was niet van plan iets te schrijven maar als ik dit hier allemaal lees word ik even stil. De gedachte dat mij dat ook kan overkomen, komt er iets onverwachts door mij geen. Hoe kwestbaar wij hier allen zijn hier in dit aardse leven, is gezond zijn de aller grootste rijkdom. Sorry mijn woorden zijn niet altijd een geheel , daarom lees ik hier alles en schrijf zelden iets neer. Voor jou maak ik een grote uitzondering zo leef ik met je mee. Spoedig herstel groetjes van Eveline ( regelmatige bezoeker van deze site )

Anoniem zei

Denk niet dat dit een straf van God is, dat is het niet. Hij straft niet Hij geeft enkel liefde, aan wie er om vraagt. Gebeurd zo iets in je leven, zoek het meer in menselijke fouten ( ik zoek geen dader wie verantwoordelijk is ). Geloof mij laten wij samen bidden met iedereen die jou lief is en je zal in het wonder geloven dat ons geeft geschapen. Veel beterschap en zal voor jou bidden . (regelmatige bezoeker van deze site om zijn mooie teksten )

Anoniem zei

Beterschap aan alle zieke mensen
Thuis of in het ziekenhuis
Beterschap, Het is geen pretje
Altijd liggen in je bedje
Als je zo veel dingen wil
Is het leven ,wel eens stil.
Hoop dat voor deze mensen
Hun innerlijke wensen
Uit komen gaan.

Mijn beschieden meeleven met jou daarom dit zelf geschreven versje,aan alle zieke mensen en dit speciaal voor jou ( ben op deze blog toevallig belandt) Groeten van een onbekende meelevende ziel )

Anoniem zei

Dag lief nichtje,wij wensen u megaveel beterschap toe,en veel moed zodat je snel geneest!Veel groetjes!

Anoniem zei

hoi, maandag een nieuwe omgeving, nieuwe mensen, een volgende stap naar beterschap. Geef de moed niet op en blijf door doen, de aanhouder wint ;) Het is niet altijd gemakkelijk maar voor jezelf, je kleine spruit en je grote steun en toeverlaat kan je alleen maar voorruit denken met positieve gedachten om naar te streven. Gaat het even minder vlot denk dan aan de dag die morgen brengt, aan de volgende stap naar verbetering, de stap naar je warme nestje, om het weer met jullie drietjes te verwarmen.

Een hele dikke knuffel overladen met steun en positieve moed.

angelique

Anoniem zei

Ja het gaat goed hier op deze blog, al die positieve reactie's . Hoop dat het met jou nog beter gaat nu, lees hier toch goed nieuws vanwege jou (ik was de eerste die reageerde )En zie hier zovele mooie teksten geschreven, en dat allemaal voor jou. Al die mensen die achter jou staan, dat moet toch een goed gevoel geven. Hopend dat dit je gevoel jou genezingsprocces mag versnellen

Machteld zei

Dag Lesley

Het nieuws is ook doorgekomen tot het Gentse. Ik wens jou heel veel beterschap. Ik weet dat je een keiharde bent en dat jij ook hier sterk zal doorkomen. Er is al goed nieuws aan het rond gaan en ik hoop dat het allemaal beter! Heel veel sterkte! Geniet van de kleine dingen en denk positief en zo geraak je er wel!

Dikke knuffel en kus!
Machteld

Anoniem zei

Heb hier al veel mooie teksten gelezen op deze blog, het was al lang geleden dat ik nog eens hier op bezoek kwam. Dacht bij mezelf nu zal er al veel bijgekomen zijn, maar als ik dit lees dan valt alles even stil rondom mij . Hoe kan je zo iets overkomen, je ziet er zo gelukkig en gezond uit . En je hebt natuurlijk een mooi kindtje, waar je nu niet kan voor zorgen . Hoop dat je vlug hersteld, ikzelf heb baarmoederkanker gehad. Ben gelukkig na alles te hebben verwijderd genezen verklaart. Het was ook zo van de ene op de andere dag veranderde mijn leven, gelukkig had ik ook vele familie en vrienden die mij steunden. Heb hier alles gelezen , krijg er kou van dat zovele onbekenden reageren. Dat moet jou toch een goed gevoel geven, groeten van OOK een ONBEKENDE die om je geeft en spoedig herstel

Anoniem zei

Hallo, ben een goede vriend van William en was ten zeerste getroffen door je verhaal. Ik zal binnenkort een kaarsje branden voor jou bij St.Rita en beloof je dat alles in orde komt. Ook in deze donkere dagen zijn er héél wat mensen die aan jou denken. Ik weet uit ondervinding dat William je alle positieve krachten zal geven die je nodig hebt. Groetjes en hou de moed erin !

William zei

Wilde je nog eens verrassen, met deze foto van Matheo en een mooi tekstje bij. Hoop dat je vlug beter wordt, de vele reactie's moeten je alvast veel goede hoop geven op een vlugge genezing.Vele bezoekers reageren nu, gewoon super cool zou Laura zeggen. Groetjes William

Anoniem zei

Wat een schattige baby en terug een mooi tekstje bij. Dat zal jou wel veel energie geven om door te gaan. Lees hier dat je naar een ander ziekenhuis gebracht ben om verder aan je genezing te werken. Voel diep in mijn hart dat het goed komt, je kindtje zal jou zoveel liefde geven dan je zal opstaan en kunnen gaan. Mij ken je niet , maar je voelt mijn steun en de genezingskracht dat ik jou wil geven. Ben een leeftijdsgenoot van jou groeten van Sofie

Anoniem zei

Tussen dood en geboorte of tussen geboorte en dood is er niets die U kan stoppen want je bent al wie je zijt zo was je altijd en zal je altijd zijn. Ik stuur veel licht,liefde en energie om je door deze donkere periode te begeleiden.
Eric een vriend van william

Anoniem zei

Wat een mooie baby,zo een flinke zoon. Nu mag je zeker de moet niet opgeven. Denk bij jezelf ik moet snel genezen, ik zal gaan ik moet kunnen lopen. Onze gedachten maken ons sterk en beinvloeden ons leven.Ben blij voor jou zovele mensen die jou steunen, je voel in hun woorden dat ze het echt menen wat ze schrijven. Een mooi tekstje en zo een mooie foto bij van je zoontje, wil ik zeker je nog meer goede energie sturen Groeten van een regelmatige bezoeker van deze site

Anoniem zei

Ben hier terug om jou moed in te spreken, nu ik de foto van je baby zie. Moet het inderdaad hard zijn voor u nu zo te moeten leven. Leef als moeder met je mee, kan enkel maar zeggen ga ervoor en geef de moed niet op. Heb in het begin gereageerd,zie dat er al vele reactie's geschreven zijn. Herhaal het nog eens ga ervoor, je komt door deze moeilijke tijden heen ( groetjes van een regelmatige surfer )

Anoniem zei

Er staat hier al zoveel geschreven, allemaal positieve woorden en steun. Je hebt een mooie gezonde baby, en ik weet zeker dat je ook terug wordt zoals vroeger. Heb ook ongeveer hetzelfde meegemaakt en na maanden hardt oefenen is alles terug op zijn pootjes gekomen.Hou de moed erin het komt zeker goed (regelmatige surfer op deze site ) groetjes

Anoniem zei

William dat is inderdaad een mooi gebaar,ik denk dat je zoveel meer plezier beleefd aan al die bezoekers die jou site bezoeken. Zo neem je toch een beetje verdriet weg van deze jonge moeder die dat nu in haar leven moet ondergaan. Hoop voor haar dat ze vlug mag herstellen en haar gewone leven mag hervatten. Zal zeker voor haar bidden,zo geef ik haar toch een beetje hoop --groetjes van een leeftijdsgenoot---

Anoniem zei

Kan mij niet voorstellen, ben regelmatige bezoeker van deze coole site. Voor jou ben ik een onbekende, als ik hier alles lees wens ik je veel beterschap en een vlug herstel toe. Groeten van een surfer

Anoniem zei

Hallo ben ook zelf verlamt aan tot aan mijn dij, heb geen gevoel in mijn voeten en benen. Bij mij is het door een stom ongeluk, mijn ruggewervel was gebroken. Teveel gedronken en te rap rijden en jong zijn, dat allemaal samen veranderde mijn leven. Zit nu in een rolstoel voor de rest van mijn leven. Hoop voor jou dat het goed komt, zoals ik lees heb je reeds kleine vooruitgang in jou genezingsprocces. Geef de moed niet op bij mij bleef het onveranderd, van in het begin. Je hebt hier bijna een site op jezelf,ik surf regelmatig hier. Groeten en veel beterschap

Anoniem zei

Wens jou veel sterkte en een vlug herstel, William had mij zijn blog gegeven. Hier staan veel mooie teksten, maar vooral dat wat jij overkwam is toch ongelooflijk he. Zo opeens je benen niet meer kunnen bewegen,het leven is inderdaad kwestbaar; Zal voor jou bidden, dat je terug rap je gewone leven kan hervatten; Ben een onbekende voor jou, maar dat is hier onbelangrijk; Jou genezing is belangrijker groeten Vrienden van William

Anoniem zei

Het is bijna een boek dat hier is vol geschreven, zoveel mooie woorden die hier gebruikt worden. Sta er ook even bij stil, en denk even ( gezond zijn is de grootste schat in een mens zijn leven )hoe rap het kan veranderen. Iedereen hoopt het zal mij niet gebeuren, maar dan opeens is het er. Hoop dat je vlug mag herstellen, een toevallige surfer op deze blog ( die een reactie niet kon laten )

Anoniem zei

Ben een trouwe bezoeker van deze blog, er is altijd iets nieuws te lezen. Dit raakt mij hier wel zoveel reactie's,ikzelf heb nog nooit gereageerd maar al veel gelezen. Hoop dat je spoedig hersteld, je hebt zo een mooi gezinnetje. Ben ook moeder van 3 kinderen, begrijp wat je meemaakt nu. Alvast veel beterschap,hou de moed erin ( groetjes van iemand die jou begrijpt )

Anoniem zei

Na dit alles gelezen te hebben,begrijp ik wat je meemaakt. Ons leven hier op deze aarde, is zo broos en zo veranderlijk. De dag vandaag ben je gezond, de dag van morgen ben je nog een hopeloos iemand. Daarom is vriendschap en leven voor elkaar zo belangrijk, als je zo iets meemaakt. Gelukkig zijn er nog vele goede en begrijpende mensen die ons leven vergezellen. De vele reactie's bewijzen het, ik denk dat in je vriendenkring er ook vele helpende handen zijn. Zo lees ik dat je ouders zorg dragen voor je kindtje. Ben zeker naar het einde van dit jaar dat je terug, voor je zoontje kan zorgen. Dat is een voorgevoel dat in mij nu opkomt, zal ervoor bidden dat het zo mag wezen. Groetjes van een bezorgde moeder die met jou familie meeleeft

Anoniem zei

Dit is een reactie van iemand die hetzelfde meemaakt, was ook verlamt tot aan mijn heup. Na relatief korte periode, na hard trainen, bewegen en mij laten masseren ( waarbij ze trekken en sleuren aan jou ) kan ik nu al wandellen in een speciale ( soort wandelstoel). Zo ben ik nu de gelukkigste mens op deze wereld, ik ben verlamt geraakt door een ongelukkige val. Waarbij mijn ruggewervels geraakt waren, en zo van de ene op de andere dag niets meer alleen kon doen. Heb ook de moed niet verloren door de vele hulp van mijn ouders en vrienden. Zie zovele reactie's , dat moet jou zeker vlug op de been brengen. Je hebt zo een mooi gezinnetje, ga ervoor en het komt zeker ok met je

Anoniem zei

Je wordt een klein beetje een BV,via het werk heb ik van jou gehoord. Dat je verlamt was en nog zo jong,iedereen praatte over de vele reactie's, het is het lezen waard zei vele van mijn collega's.Zo ben ik hier ook op deze blog terecht gekomen, ja er staan veel mooie teksten op en met inhoud. Je kan er wat van opsteken,dat over jou en je zoontje is super opgesteld.Het is altijd moeilijk te beginnen schrijven,vele collega's lezen het allemaal. Maar niemand druft iets te schrijven, ik verwoord al hun gedachten en steun voor jou. Vele mensen ken je niet die reageren, maar ik denk dat het voor jou belanrijker is. Deze woordelijke steun en positieve energie dat erin schuilt, dan te weten wie hij of zij is. Hoop dat je vlug hersteld en wij sturen je allemaal een dikke knuffel

Anoniem zei

Na dit alles gelezen te hebben, vind ik nu een start om iets te schrijven. Het is altijd moeilijk om gepaste woorden te vinden, die jou passend kunnen steunen. Ben een vriend van William, had al lang belooft om ook iets possitief te kunnen doen voor jou. Maar stelde het altijd uit, het is wel de moeite waard wat hier allemaal neergetypt wordt. Hoop dat je daaruit de nodige kracht kan putten om vlug te herstellen. Wens jou veel beterschap toe en doe zo verder je bent op de goede weg (heb ik gehoord van William )groetjes alweer van een onbekende ziel

Anoniem zei

Bedankt allemaal voor de vele reacties en wensen...ik put er moed en kracht uit om terug de oude te worden.
Momenteel toch steeds vorderingen...hoop doet leven!!!
bedankt voor alles
dikke kus lesley

Anoniem zei

Het leven kan soms hard en oneerlijk lijken, maar uit iedere levensles kom je er sterker uit. Als je de zon binnenlaat, zie je hoe schoon het leven kan zijn ondanks de tegenslagen en leer je des te meer genieten van de kleine dingen. Geniet van het leven - jouw zoontje, je echtgenoot, je familie. Vanwege Carine (ex-collega van William)

Anoniem zei

Wens je spoedig herstel goed gezondheid, kracht verder om door te gaan. William gezegd ik nederlands schreven dit alles hier. Hoop je kan lezen hier nog vele sterkte groeten vriend van hem

Anoniem zei

Goed nieuws blij dit te horen, onze steun voor jou helpt en dat is wat telt. Probeer ook te rijmen he,het is nog gelukt ook. Doe zo verder wij blijven jou steunen Groetjes van surfers

Anoniem zei

Je bent gelukkig zeker, dat je stilaan beter wordt. Zo zal het in stijgende lijn zijn , het was bij mij ook zo in het begin .Ik heb al gerageerd, was ook verlamt zoals jou. Maar ik kan al wandellen, je komt ook nog zover weet het zeker. Groetjes van een onbekende vriendin

Anoniem zei

Amai ik ben nr 60 die reageerd, en je schrijft dat je beter bent. Dat doet mij een genoegen dit te mogen lezen, er staan inderdaad mooie steunende woorden bij. Doe zo verder her komt zeker in orde, je hebt ook mijn onbekende steun. Maar er schuilt veel energie in mijn schrijven voor jou. Spoedig herstel en nog veel kracht om verder te gaan Groetjes *******

Anoniem zei

Positieve gedachten leiden altijd tot een positief resultaat hé :-) en niets overstijgt de kracht van Liefde.
Ik wens je bij deze een spoedig herstel!
Groetjes

Anoniem zei

Kwam even surven op dit blok, om te kijken als er nieuws was. Het doet mij een genoegen dit te mogen lezen dat het beter gaat met jou. Doe zo verder, ik blijf jou steunen ...))Groeten van iemand die al gereageerd heeft, en je ten volle positieve energie blijft sturen

Anoniem zei

Ben blij voor jou al die positieve reactie's, dat moet jou zeker veel steun geven. Je hebt ook goed nieuws hou ons op de hoogte, wij blijven duimen voor jou genezing. Veel groeten en een dikke knuffel van je onbekende vrienden

Anoniem zei

Beste Lesley,

Wij hebben gelezen en gehoord dat je in een moeilijke situatie bent terecht gekomen. Omdat wij in de witte sector werkzaam zijn komen wij regelmatig gelijkaardige gevallen tegen maar toch is het toch weer elke keer slikken. Zo ook in jullie geval. We willen jullie dan ook veel sterkte wensen tijdens het genezingsproces. De moed niet opgeven want zoiets heeft veel tijd nodig. Blijf altijd positief denken.

buren van William

Anoniem zei

Wij zijn je niet vergeten, denken nog veel aan jou. Wij lezen dat je beter wordt en dat is goed nieuws. Groetjes en een dikke knuffel ( een leeftijdsgenoot van jou )

Anoniem zei

Lees hier dat het beter gaat, ben blij voor jou. Het is al een tijdtje geleden dat ik hier op deze blog gesurft heb. Er staat terug iets mooi geschreven + mooie foto's.Waar haalt hij het he , nog eens veeeeel coooole moed gewenst. Groetjes van een surfer

Anoniem zei

Kijk ook voor de eeste keer hier op deze blog, het verrast mij dit hier allemaal te lezen. Veel steun toegewenst en een rap herstel . Groetjes van een internetsurver

Anoniem zei

Heb gehoord van william dat je goed vooruitgaat, letterlijk en figuurlijk vooruit stappen. Dat is goed nieuws, blijven verder vechten en je zal op 't einde van 't jaar kunnen dansen (beweerd hij) . Het doet goed eens te kunnen lachen he, maar ik zie het ook gebeuren dat je de hoela hoep danst. Groeten van een vriend

Anoniem zei

Nog een reactie van een onbekende surfer, deze blog is goed je voelt dat alles met positieve kracht geschreven wordt. Veel beterschap en een dikke knuffel van mij voor jou

Anoniem zei

Hallo, hoe gaat het met jou veel beter lees ik. Dat is goed nieuws, laat het zo verder gaan. Je kan al kleine stapjes doen met een rolsteun, heb ik vernomen van vrienden die jou beter kennen. De lente staat voor de deur, dat geeft nieuw leven en nieuwe moed om door te gaan. Groetjes van een onbekende vriendin

Anoniem zei

Tijdelijk gaat het bergaf, het leven lijkt wel een straf. dat is inderdaad juist als het even tegen zit. Met veel moed en kracht kom je er bovenop,en ga je terug de berg op. Zo is eenmaal het leven, laten wij ervan profiteren want het duurt maar even. Veel positieve energie wens ik jou , groetje van Nancy

Anoniem zei

Hoop dat je kan genieten van het mooie weer,weet niet als je je reactie's nog leest. In ieder geval wij vergeten jou niet, en hopen dat je vlug hersteld. Groeten van een trouwe surfer

Anoniem zei

Het is ongelooflijk zoveel reactie's,William had over jou verteld en wat hij gedaan had. Maar kon het bijna niet geloven dat nog zovele mensen een goed hart hebben. Dacht wij meer in ons eigen aan het leven waren en wat rondom ons, onzichtbaar geworden was maar hier gebeurd het tegenovergestelde. Vele positieve groetjes ( van een vriend )

Ludo zei

Dit is prachtig wat je hier gedaan hebt, internet geeft ook zo zijn voordelen. Je kan er zo veel positieve dingen meedoen. In ieder geval een spoedig herstel

Anoniem zei

Hopelijk brengt de zomer jou nieuwe kracht, om nog sterker door te gaan. En zo je doel te bereiken, voel dat de genezing zeker zal komen ( daar bidden wij voor ) groetjes vanwege een trouwe bezoeker van deze blog

Sofie zei

Je kan er een boek mee publiceren, al die reactie's. Cool zeg ? hoop dat je vlug hersteld, je verdient dit niet met zo een mooi gezinnetje. De zomer voor de deur, dat geeft extra energie.Dus hou de moed erin, je wordt zeker weer de oude. Een regelmatige bezoeker en vriendin van william groetjes

Anoniem zei

Hoe gaat het nu met jou, veel beter hoop ik. Nog vele groeten van katleentje

Anoniem zei

Bedankt voor de vele reacties! Bij deze wil ik jullie allen laten weten dat ik sinds vandaag terug thuis ben. Nog verder revalideren thuis maar toch al terug bij mijn gezinneke!!!
groetjes lesley

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.