Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

Blogarchief

De Teller

zaterdag, augustus 18, 2012
Geschreven door : Ann Brebels
Het leven....
Wat betekent voor jou het leven....
Wat heeft het leven jou te geven?
moeilijke vraag vind je...
Denk het niet...
We kwamen hier als klein onschuldig boeleke op aarde aan,

niet wetend wat ons te wachten zou staan...
Zo een grote mensenwereld met ieder zijn waarde en gedachten...
en dan is het de kunst van wat mag ik hieruit verwachten...
Ieder bewandelt een ander pad met valkuilen en struikelblokjes, en dan denk je amai is het dat....
ja, het leven zit vol vallen en opstaan om van hieruit ons juiste pad te begaan...
te ontdekken en te leren wat jezelf wilt, soms moeilijk maar het heeft altijd zin ...
ook al is een berg soms o zo hoog...je kan het wel aan, anders zou die berg niet voor jou bestaan....
liefs Ann
Geschreven door : Thea Vittali
MIJN GEBED.
HEER GEEF MIJ DE KRACHT, TE BLIJVEN GELOVEN.
IN DE MENS OM ONS HEEN.
HEER GEEF MIJ DE KRACHT, WEER TE LEREN BIDDEN.
VOOR ALLES WAT ADEMT, HET VERDRIET, DE PIJN, HET GEWEEN.
HEER, GEEF MIJ DE KRACHT, IK ZAL HET U SMEKEN
LAAT MIJ DAN TOCH ZIJN….. OM DIT TE DOORBREKEN.
IK VOUW MIJN HANDEN, VOOR UW AANGEZICHT,
SLUIT DAARBIJ DE OGEN, MIJN VRAAG AAN U GERICHT
HEER, GEEF MIJ DE KRACHT, HIER IN DIT LEVEN,
STANDVASTIG TE ZIJN IN AL MIJN DADEN
WETEND DAT UW LICHT, ZIJN WARMTE
EN LIEFDE AL VERRADE.
DOOR OP U TE VERTROUWEN, GEEF IK, HEER
MIJN GEBED, NU OVER IN UW HANDEN.
DIT VRAAGT VAN MIJ GEEN MOEITE MEER,
NU DE LIEFDE EN DE GOEDHEID,
VAN U, ZEKER IN MIJN HART BELANDE.

Geschreven door : Krisje Dries
Zonder jou is het een grote stilte,
het bezorgt me een enorme kilte,
met jouw aanwezigheid wordt het steeds warmer,
en word ik een paniekgevoel armer,
jij bezorgt me geluk in het leven,
door enorm veel om mij te geven,
zulke dingen dat laat me niet koud,
zoiets weet je zeker als je van iemand houdt!
Reactie van Patsy
 Mooi geschreven Krisje, Thea en Ann samen vormt het een prachtige afwisselende tekst. Hier komt iedereen aan bod, bedankt William en Angelique om al dat moois met ons te delen; Paty groetjes Dorin 
Reactie van Leen 
Grote bomen komen ook uit kleine eikeltjes, jullie teksten groeien ook met de dag. Super wat jullie doen! ! ! Zoals hier al eens vermeld iedereen de kans geven, om zijn talenten te tonen is geweldig. William en Angelique jullie teksten zijn ook afwisselend mooi samen, met altijd die prachtige foto's erbij ;;Groeten Leen

7 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Deze blog voelt echt goed aan het is een al positieve energie die hij uitstraalt in zo al zijn mooie woorden. Groeten Magriet

Anoniem zei

Mooi geschreven Krisje, Thea en Ann samen vormt het een prachtige afwisselende tekst. Hier komt iedereen aan bod, bedankt William en Angelique om al dat moois met ons te delen; Paty groetjes Dorin

angelique kroes zei

Ann wat is jou tekst ontzettend mooi.. echt een stuk uit het leven gegrepen.. dankjewel..En Thea wat een mooi liefdevol gebed. ik big mee.. doet goed te lezen.. en er bij stil te staan.. dankjewel hier voor..Krisje. ook jou tekst liefde en van iemand houden.. zo teder en zo hartsverwarmend.. dan weet je heel goed dat je van iemand houd!! dankjewel.. voor het delen.. in licht liefde en kracht Angelique kroes.

Anoniem zei

Grote bomen komen ook uit kleine eikeltjes, jullie teksten groeien ook met de dag. Super wat jullie doen! ! ! Zoals hier al eens vermeld iedereen de kans geven, om zijn talenten te tonen is geweldig. William en Angelique jullie teksten zijn ook afwisselend mooi samen, met altijd die prachtige foto's erbij ;;Groeten Leen

Anoniem zei

Mooi geschreven Krisje, Thea en Ann : proficiat met jullie mooie gedichten super cool.... André Coppens

Anoniem zei

Mooi geschreven Krisje, Thea en Ann : jullie versieren het blog, samen met Angelique en william deze prachtige teksten. groeten Daan vn L.

Anoniem zei

Mooi geschreven Krisje, Thea en Ann doe zo verder, jullie geven aan dit blog een grote meerwaarde met jullie teksten.....Marleen

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.