Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

Blogarchief

De Teller

dinsdag, augustus 07, 2012
Tekening Jayson Villamor
Geschreven door : Ann Brebels
mijn hand in jouw hand,
jouw hand in mijn hand,
samen gaat het zoveel beter.
Samen zijn wij 1 en voel je je nooit alleen.
Samen 1 maar toch apart, los van elkaar...
Elk de vrijheid geven voor dat unieke stukje in jouw eigen leven.
We zijn niet iemands bezit, want dit verstikt en zo geraak je in een valstrik.
Neen samen 1 maar toch apart...dat is samen zijn...en maakt het zo fijn
Geschreven door : Brigitte Jansen
Vriendschap...wat een mooi woord.
Rekening houden met elkaar zoals 't hoort.
Iemand kunnen helpen in moeilijke tijden.
En samen tegen alle
ellende strijden.
Nadat we alles hebben gehad,
Doorgaan op het goede pad.
En voel de warmte om je heen.
Na al die tijd ben je niet meer zo alleen
 Geschreven door : Nicky Refj
{ gedicht voor mijn moeder}
ma, weg weg, zover weg van mij, mij alleen achter latend, waarom ging je weg van mij, ik weet, je wilde het niet maar je kon niet anders, je was ziek, te ziek om te blijven, het gemis is niet weg, ik ben niet meer alleen, ook ik ben moeder, net als jij, een moeder met angst voor het onbekende, bang om weg te moeten en mijn kind alleen achter te moeten laten.

7 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Mooi geschreven ! ! doe zo verder het geeft een totale ontspanning hier op het blog. Kom zeker terug om de nieuwe teksten te lezen. Groetjes Christine

Ann Brebels zei

fijne blog, mooie teksten en gedichten...die je doen stil staan , en doet bezinnen ....over het leven, over de wereld, over hoe het zou moeten gaan....heerlijk om daar even bij stil te staan...liefs Ann

Anoniem zei

Geweldig al die mooi gedichten het heeft iets groetjes Evy

Anoniem zei

Ja geweldig deze variatie van gedichten met teksten, voor ieders wat wils. Groeten Magriet

Anoniem zei

prachtige gedichten ..hier is het goed vertoeven ..

Lammens Eric zei

Heel mooi, ben blij dat zoveel mensen onze blog hebben gevonden, nu kan iedereen er van mee genieten. Groetjes aan al onze bezoekers.

angelique kroes zei

Wat mooi zeg, geweldig te zien dat er zo veel mensen hun harten gevoel uiten in woorden die ze uiten op papier .een echte aanmoediging..een hart onder de riem..!! Ga zo door!! bedankt..ik geniet er van.

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.