Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

maandag, februari 11, 2013

























De bron van liefde die je tuin soms van water voorziet wanneer je zit te huilen om degene die jou verliet. Laat je emoties hun gang gaan, want geen water is zo zuiver dan die kostbare druppels water die uit je ogen vloeien.
Het doet zo pijn om te weten dat jij + ik  = wij, niet meer zijn. Ben ik dan echt helemaal uit je gedachten verdwenen? Mijn liefde was voor jou als vuur dat water overleefde, mijn ogen hadden jou nog nooit belogen, toen ik zei ik hou van jou.
Gelukkig gaat niets verloren, onze afgegeven liefdestrillingen blijven voor eeuwig in mijn hart zweven. Ik loop nu aan de kant van de weg, waar wij ooit samen in het midden liepen te dansen en te springen van plezier. Wij konden lachen om de kleinste dingen die ons omringden, jouw ogen zochten naar mij, opdat
ik in jouw ogen kon kijken, om samen ons geluk te kunnen delen.
Mijn liefde die ik had was zo echt oprecht uit het diepste van mijn hart, je was mijn ganse zijn. Ik liep al in de wolken als ik jouw naam hoorde weerklinken in mijn hart.
Jij bent nog altijd de inhoud van mijn dromen, hoop je ooit in het leven nog tegen te mogen komen. Ik zou je terug beminnen en nog vele leuke dingen met jou verzinnen, soms verlies ik jou in mijn dromen. Het is als een echo uit het verleden, de onvoltooide verleden tijd maakte een einde in het heden.
Zo ben je langzaam uit mijn herinneringen weggegleden, kom ik zo terug naar de tegenwoordelijke werkelijkheid. En daar ben je nu niet meer in terug te vinden, mijn gevoel is nu zinloos, gevangen in mijn lichaam, met in mijn hart “een liefde zonder naam”. 

Geschreven door William († 2013).

0 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.