Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

Blogarchief

De Teller

woensdag, januari 23, 2013
Tekening van Jayson Villamor

Tekening van Jayson Villamor
-- Bedankt aan onze 55.000 bezoekers, jullie zijn het vuur dat ons op stoom brengt, de Yanga Spirit zet zijn spirituele reis verder naar hogere sferen en een paradijselijke Aarde. Jullie hebben de bestemming al gekozen, zo blijkt, en William, Walter, Bart, Angelique, Eric en Ieza, onder het wakend  oog van Nicole begeleiden zij ons met plezier verder op deze prachtige reis.


Wij zijn in het leven allemaal onderweg en gaan de toekomst tegemoet. Wij willen allemaal de juiste weg vinden, het ware leven ontdekken, niet op een verkeerde weg, niet in de woestijn eindigen. Wij  willen jullie helpen allemaal de juiste weg te vinden door de mooie vriendschap, die is geïnspireerd door liefde en geleid door wijsheid. De hand van een mens, die met je mee wil gaan. Een tijdlang dezelfde weg, tot je je eigen levensweg hebt gevonden. Die helpende hand willen wij voor jullie zijn. Onze gedachten manifesteerden zich in woorden, die woorden manifesteerden zich in daden. Daar werd Yanga-Spirit uit geboren, van baby groeiden wij naar volwassen zijn. Alles wat een begin heeft, leidt ook onvermijdelijk naar een einde. Laten wij samen werken en zeker door jullie grote interesse in onze blogs, zal dit einde nog heel ver weg zijn.  Bedankt iedereen ;-) William


--Iemand vroeg me ook eens iets te schrijven voor William's zijn blogs. Voor mij kwam dit heel onverwachts, maar toch waagde ik mij in het schrijven van wat teksten. Nog geen twee jaar later is het succes van deze blogs onnoemelijk groot. Alle lezers kunnen we alleen maar dankbaar zijn en hopen dat jullie ons verder, met een geïnteresseerde blik, blijven volgen.  Mogen we u vragen ons verder te willen helpen met uw goedkeuring, uw stimulans en uw vloed van commentaren. Dank aan alle sympathisanten vanwege Ieza en Walter Stroef.

  Ik dank u lieve en mooie mensen.
Voor al uw interesses en aandacht voor het werk wat men hier geeft ,schenkt uit een goed hart ,en mooie geest ,voor wat men hier in deze blog plaatst en verwerkt.Dat is kracht.
26 januari.. is mijn verjaardag. Dat is een speciale dag...
Ik Hoop jullie idd eens te ontmoeten..
En dat wat ik hoop ,en wat ik voel, en in mijn hart wordt gedragen..
Zal werkelijkheid worden.. 

 Angelique kroes

Vreugde en geluk maken je mooi euh sterk, het is soms prettig eens gek te doen: Bart

De professor  zegt: Je kunt nooit falen, je levert slechts enkel positieve resultaten . Groeten Eric
Ja hier mag ik niet onopgemerkt voorbijgaan 55000 bezoekers is niet onverwacht maar dat het zo vlug gaat is fenomenaal. Ik wens iedereen te bedanken die zich liet inschrijven en ook om ons gewoon te komen bezoeken natuurlijk. Momenteel is het een beetje stil rond mij op onze blog maar ben dan ook bezig met de verdeling van onze boek het tweede leven. Vriendelijke groeten Eric L.
--Steven de Bie : Aan iedereen een dikke proficiat, jullie leveren mooi werk af dat zeer gunstig is voor onze maatschappij. Zij die erin geloven of niet geloven, jullie laten hen de vrije keus ! Het zal zeker positief en interessant genoeg overkomen om iedereen ervoor zichzelf wat uit mede te dragen in hun verder leven.
--Marie-Ann : Wat een spieren heeft die Bart, zeer mooi getekend ! Ook de andere tekeningen zijn super goed. Wens jullie nog veel succes met het blog ...!!!!!!!........
--Eric je ziet er sexy uit als professor, denk dat je met deze uitstraling veel boeken verkoopt ! Het boek is goed geschreven en samengesteld met verschillende ontwerpen. Dat maakt het een boeiend goed gevoel boek, sla je willekeurig een blad open en je ontvangt een zo mooie positieve woordenschat dat je dag er direct beter van wordt. Wens jullie nog veel succes, goede verkoop en veel orgaandonoren bij, zodat William terug een normaal leven kan gaan leven. Groetjes Dorine


21 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Mooi jongens super goed jullie blogs, kei coole tekeningen ( vooral de superman ) Tim groeten Ellen

angelique kroes zei

Mijn grote compliment voor de mooie tekeningen..
Heel mooi. Uniek.
Jayson,geweldig.

angelique kroes zei

Ik dank u lieve en mooie mensen.
Voor al uw interesses en aandacht voor het werk wat men hier geeft ,schenkt uit een goed hart ,en mooie geest ,voor wat men hier in deze blog plaatst en verwerkt.Dat is kracht.

26 januarie.. is mijn verjaardag. Dat is een speciale dag...

Ik Hoop jullie idd eens te ontmoeten..
En dat wat ik hoop ,en wat ik voel, en in mijn hart wordt gedragen..
Zal werkelijkheid worden..

Anoniem zei

Vicky (from Gent)...Prachtige teksten : William, Walter en Angelique proficiat. Bart en Eric jullie doen ook creatief werk, Jayson jou tekeningen zeer mooi getekend. Nu op weg naar de 60.000 duizend

Anoniem zei

Wilhelmina Kloosterhuis : heerlijk die blik

Anoniem zei

Joke Hofman : Mooi plaatje

Anoniem zei

Super ! ! op naar meer; Als je niet om jezelf kan lachen, kunnen wij inderdaad niet gelukkig zijn " Bartje word super Bart " In naam van vele blog bezoekers ""proficiat"" Peter, Eddy, Marlies enz.

Anoniem zei

Petra : Proficiat aan het Yanga Team ! ! Jullie geven ons hoop met jullie leerrijke teksten,. Hoop is de staf van de wieg tot graf...

Anoniem zei

Steven de Bie : Aan iedereen een dikke proficiat, jullie leveren mooi werk af dat zeer gunstig is voor onze maatschappij. Zij die erin geloven of niet geloven, jullie laten hen de vrije keus ! Het zal zeker positief en interessant genoeg overkomen om iedereen ervoor zichzelf wat uit mede te dragen in hun verder leven.

Anoniem zei

Brigitte Jansen:GRAAG GEDAAN HEEL MOOI WILLIAM MIJN RESPECT VOOR DEZE SITE

Anoniem zei

Sarha: wens jullie nog veel succes ! !

Anoniem zei

Marie-Ann : Wat een spieren heeft die Bart, zeer mooi getekend ! Ook de andere tekeningen zijn super goed. Wens jullie nog veel succes met het blog ...!!!!!!!.......

Anoniem zei

Yasmine : kei goe bezig doe zo verder doei

Lammens Eric zei

Ja hier mag ik niet onopgemerkt voorbijgaan 55000 bezoekers is niet onverwacht maar dat het zo vlug gaat is fenomenaal. Ik wens iedereen te bedanken die zich liet inschrijven en ook om ons gewoon te komen bezoeken natuurlijk. Momenteel is het een beetje stil rond mij op onze blog maar ben dan ook bezig met de verdeling van onze boek het tweede leven. Vriendelijke groeten Eric L.

Anoniem zei

Van mij ook een dikke proficiat ....Marleen...

Anoniem zei

Proficiat aan iedereen, even tussendoor :Iemand vraagt aan de vrouw des Huise. Wat is Bart zijn beroep ? " Binnen zitten aan de computer, en vraagt ze aan zijn vrouw, wat doet hij buitenhuis. Superman of Spider-man spelen denk ik Ha-Ha-Ha ... groet M. Luc ;-) In ieder geval goed werk geleverd ( doe zo verder )

Anoniem zei

Een Professor, tekenaar, super man en veel goede schrijvers wat moet je nog meer hebben ! ! ! Proficiat: groeten Robert en Sabine

Anoniem zei

Eric je ziet er sexy uit als professor, denk dat je met deze uitstraling veel boeken verkoopt ! Het boek is goed geschreven en samengesteld met verschillende ontwerpen. Dat maakt het een boeiend goed gevoel boek, sla je willekeurig een blad open en je ontvangt een zo mooie positieve woordenschat dat je dag er direct beter van wordt. Wens jullie nog veel succes, goede verkoop en veel orgaandonoren bij, zodat William terug een normaal leven kan gaan leven. Groetjes Dorine

Anoniem zei

Karin Coenders : Mooi hoor !

Anoniem zei

Christiane Boosten : wawwww.prachtig .!!!!

Anoniem zei

Corrie van der Vaart : Wat is dit SUPER!!!

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.