Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

zondag, juni 03, 2012


Foto van Corrie van der Vaart
Het warmtegevoel en de vele vibraties om mij heen geven mij een magische, voedende en spirituele energie met zachtgroene en violette kleuren die zwevend door mijn gedachten vloeien. Ik voel jouw energetische gedachten verdwalen in mijn hart. Ze geven mij de volledige ontwikkeling om mijn woorden en daden vriendelijk en zachtaardig, maar toch krachtig over te brengen naar iedereen die deel uitmaakt van mijn leven.
 
Jij bent mijn allerhoogste spirituele leraar, je bent geduldig, vriendelijk en je geeft mij toegang tot alle kennis waardoor mijn leven verrijkt wordt met hoop, geloof, vertrouwen, overvloed, liefde en wijsheid. 
Zo kan ik mijzelf en anderen vergeven. In mijn dromen leer je mij mijn geest te reinigen van alle emotionele ballast, negatieve emoties en verdriet. Je verlicht mijn bewustzijn met jouw liefdevolle, genezende vastberadenheid, waardoor ik herhalend positieve, verzoenende,  hulpvaardige gedachten en ideeën creëer. 
Ik word herboren als een volmaakt spiritueel wezen dat liefdevol kan bemiddelen tussen alle mensen, van welke oorsprong ze ook moge zijn. Als iedereen zijn bewustzijn openstelt en de liefde toelaat, zullen wij allen transformeren in eerlijke, liefdevolle, toegewijde mensen. Wij kunnen elkaar helpen bij het maken van gezonde en nuttige keuzes die ons leiden naar mensen en situaties die onze psychologische groei en spirituele ontwikkeling  kunnen bevorderen.   

William
Reactie van Lammens Eric 
Dit is de wereld waar wij naar streven. Zolang de mens naar geld en macht zoekt zal het niet gaan. Nochtans is alles wat belangrijk is niet te kopen met geld.Moest ik zoveel macht hebben ik zou er anderen laten mee van genieten. Hoe kan je immers gelukkig zijn als je alles alleen doet? Voor mij is geluk juist delen in alles wat je doet. Hoe kan je gelukkig zijn als je in je ééntje champagne zit te drinken met toastjes en kaviaar of aardbeien met verse chocolade met slagroom??? Al je dit niet met iemand kan delen ben je arm. Heel arm. L.E.

4 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Lammens Eric zei

Dit is de wereld waar wij naar streven. Zolang de mens naar geld en macht zoekt zal het niet gaan. Nochthans is alles wat belangrijk is niet te kopen met geld.Moest ik zoveel macht hebben ik zou er anderen laten mee van genieten. Hoe kan je immers gelukkig zijn als je alles alleen doet? Voor mij is geluk juist delen in alles wat je doet. Hoe kan je gelukkig zijn als je in je ééntje champagne zit te drinken met toostjes en kaviaar of aardbeiën met verse cocolade met slagroom??? Al je dit niet met iemand kan delen ben je arm. Heel arm. L.E.

Roman De K. zei

Ja Eric ik deel ook jouw menig, William jij maakt dit allemaal mogelijk met deze waardevolle teksten. Hoop dat er velen zullen bij nadenken, opdat dit geen druppel water is op een hete plaat.... Roman

Anoniem zei

Deel ook de meningen van de reacties van Eric en Roman. Laten wij alles eerlijker verdelen op deze wereldbol, maar ja dat zal een illusie blijven denk ik. Prachtige tekst ;;;;;;;;;;;;;;;; Hilda ...........................

Anoniem zei

Ilse Maat.... Hartelijk dank lieve William! Je bent een liefdevol en prachtig mens! Ben blij jou te kennen! Zo mooi wat je geschreven hebt!

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.