Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

woensdag, juni 06, 2012

Dit is het mooiste wat ik jou kan geven, jouw groeien en bloeien in een intens leven. Onze liefde zal blijven, onze liefde zal stromen en alles zal terug goed komen. Voor altijd blijf ik met je hart verbonden, laat ons leven, leef maar. Bewaar mijn gedachten en onze goede herinneringen, ons vallen en opstaan. Je bent immers mijn verlangen, je zweeft door mijn dromen, ik woon in jouw gedachten. Laten wij samen verder leven, want jij bent mijn liefdesdruppel, mijn hart, mijn alles. ;-) Groetjes William 

4 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

van der jeugt zei

ENKELE REACTIES VAN FACEBOOK gedichten gedachten gevoelens en 22 anderen vinden dit leuk.

Ingrid Sophia de Winter all the roses of the world can tell how much i miss you
2 juni om 10:49 · Vind ik niet meer leuk · 1
Nicole Boxstaele Heel mooi...
2 juni om 11:55 · Vind ik niet meer leuk · 1
gedichten gedachten gevoelens Het volledig Yanga team wil er natuurlijk een mooie site van maken, maar vooral jullie positieve (reacties) en (vind ik leuks) geven ons extra power. ;-) William
2 juni om 16:43 · Vind ik leuk · 1
Jos Drost Prachtig!
2 juni om 19:43 · Vind ik niet meer leuk · 1
Corrie van der Vaart Geweldig mooi, je blijft het lezen en komt er achter dat het steeds anders is!!!xxxxx
2 juni om 20:43 · Vind ik niet meer leuk · 1
Hannie Duijker Wat mooi moest gewoon huilen
zondag om 13:20 · Vind ik niet meer leuk · 1
Kathy De Vroede Heel mooi en ontroerend....
zondag om 17:52 · Vind ik niet meer leuk · 1

Sven zei

Als trouwe medewerker van de Yanga-blog (ik verzorg de Engelstalige blog met wekelijks nieuwe post op zondag), vind ik het ietwat vreemd om een tekst op "gedichten, gedachten gevoelens" het ene moment leuk te vinden om hem enkele uren erna niet meer leuk te vinden. Of interpreteer ik dat verkeerd?
Groeten, Sven

Unknown zei

Een heel mooi beeld. Het is waar dat de liefde is het beste dat we kunnen geven aan onze loveones. Loving ons tot mens maakt een complete persoon, en we kunnen het ware geluk niet ervaren zonder het delen van onze liefde.

van der jeugt zei

bedankt voor de positieve reactie ;-) William

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.