Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

Blogarchief

De Teller

donderdag, mei 31, 2012
Tekening van Jayson Villamor

Weet je mijn liefste, de dag is vandaag zo zonnig-verzadigd als een goudgele vrucht. Ik ben doordrenkt van jou, zoals de aarde na een warme lentedag overspoeld wordt door de regen. De liefde van jou is scheppend, het is alsof ze mijn hart naar buiten laat komen om de ganse wereld te veroveren. Jouw lieve woorden met warme adem gesproken, zo passend bij die tere klanken van "ik hou van jou". In elke zingende vogel hoor ik jouw lieve stem paradijselijk en vol levensvreugde weerklinken. Stil vergrendel ik de deur, mijn liefde heeft zichzelf ontkurkt om samen onze liefdeswijn te drinken. Twee kleuren gaan zich mengen, er wordt een derde kleur geboren, die soeverein is over beide kleuren. Zo zullen onze beide ikken samensmelten en tussen onze harten zal geen tussen meer bestaan. Als je ligt te slapen, zal ik je niet meer wakker maken, tenzij ik een engel zou zijn, die van heinde en ver komt gevlogen op een witte maanstraal, en over je bed gebogen, zal ik zingen. Liefste, liefste, wat kan er mooier, nóg mooier zijn dan wij "ik en jij". Liefste, ik zoek vergeefs naar woorden die zich slechts laten schrijven op een roos blad papier. Als ik ze vind, stuur ik ze naar je op en hoop dat je mijn woorden vol van liefde zal bewaren in ons boek vol met liefdespoëzie, naast het vergeelde bloemenblad van onze eerste liefdeswoorden. Laten wij het wonder van de zonnestralen van de schepping zijn en verder leven in het kosmisch verhaal, in het licht van Gods grote liefde.
Mvg, William

Reactie van Marie-Anne en Alex 
Als je ergens heel blij mee bent zit daar altijd een vorm van liefde bij, dat is zeker in jouw prachtige teksten het geval. Bedankt dat je ons altijd overspoeld met jouw heerlijke liefdevolle woorden, het geeft ons de warmte van jouw goedheid.

3 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Marie-Anne en Alex zei

Als je ergens heel blij mee bent zit daar altijd een vorm van liefde bij, dat is zeker in jouw prachtige teksten het geval. Bedankt dat je ons altijd overspoeld met jouw heerlijke liefdevolle woorden, het geeft ons de warmte van jouw goedheid.

Anoniem zei

Beautiful text and also a beautiful drawing ... greetings Alexander

Unknown zei

De tekening is gevuld met liefde! very nice!

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.