Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

vrijdag, juni 15, 2012
Tekst voor iedereen die een dierbare verloren heeft, zo kunnen wij samen ons verdriet delen
Iets wat zachter was als een kus, was jouw lieve zonovergoten glimlach. Hij was woordeloos maar toch sprak hij de mooiste taal die iedereen verstond. Je kwam  nooit met lege handen, je had altijd iets te geven, het was die warme glimlach van jou die mij naar jou deed verlangen. Ik wilde voor eeuwig dat knoopje aan je bloesje zijn, zodat ik altijd heel dicht bij je hartje kon zijn. Jouw ogen straalden levenslust, het  raakte mij tot het diepste liefdesvlekje in mijn hart waar je een sprankeltje heilig vuur in mij deed ontsteken, zo’n vlammetje dat voor eeuwig blijft branden in mijn hart. Ook als je er niet meer bent, zal het nooit doven. Ik weet dat ik dan jou niet meer kan horen, al zal een zacht briesje van de wind mij troosten en verwachtingsvol doen hopen dat jij daar gelukkig bent. Jij zal toch voor eeuwig mijn hartje blijven verwarmen, want jij hebt mijn liefdesvlammetje met jouw lieve glimlach zuurstof gegeven. Als de zon schijnt en ik haar voel stralen, zal ik in gedachten dromen, dat jij als mijn beschermengel naar mij vol liefde kijkt en met lichtende warme armen tot aan mij reikt. Als het regent, dan loop ik in de regen, huil ik een traantje om jou, mijn lieve engel, opdat niemand mij kan zien huilen. Maar als de zon terug schijnt, voel ik jouw warme vleugels om mij heen, die net als het zonlicht, nooit meer uit mijn hartje zullen verdwijnen.
Tekst :  William                                Tekening : Jayson Villamor

4 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

van der jeugt zei

Reacties van op onze facebook
gedichten gedachten gevoelens en 52 anderen vinden dit leuk.
Terryn Roland prachtig , thx dit deel ik zekers

Loubna Tqul Manou Mooie tekst
10 uur geleden ·
gedichten gedachten gevoelens tekst geschreven om deze vijandige onverdraagzame wereld wat op te vrolijken ( hoop dat jullie hem delen om de liefdes energie te vergroten in deze wereld waar wij ongestoord kunnen leven en blijven lachen ,,,,,,,,,,,,Groetjes William ;-) ;-)

Willem Marien HET VERLEDEN LAAT ONZE FOUTEN ZIEN VANDAAR MOETEN WIJ ELKAARS FOUTEN BEGRIJPEN EN ELKAAR HELPEN EN STEUNEN
·
Willem Marien GODS LIEFDE GAAT NAAR ALLEN DIE TOEGEVINGEN DOEN
·
Willem Marien NIET DE MENS MAAKT DE AARDE ONVERDRAAGZAAM WEL HET KWADE!!!!!!!!!!!

Angelique Kroes hahahhahahahahhaaaaaaaaaaaaa

Jeanette de Groot Hij was net wat ik nodig had, vandaag!!!! Dankje wel, ik ga hem doorgeven op deze regenachtige dag!!!!

Mieke Beekman geweldig...mee eens!...!

Corrie van der Vaart Ik wil best 1x gelukkig worden in geld en voor de rest van mijn leven wil ik hem over zijn buik aaien als ik maar gelukkig ben. Geld is makkelijk, maar je wordt er niet gelukkig van als je er teveel van hebt. De meeste huwelijken draaien uit op een scheiding als er veel geld in omgaat. Ik doe het wel zo!!xxxx

Jan Noot Ha lief zuske,
Jij ook een fijn weekend, nog leuke plannen?!
Dikke kus en tot gauw,
Jan

GU
LZ

Tine zei

Heb een deel van de tekst gebruikt op het afscheidsprentje van mijn overleden vader. Het is prachtig geschreven.......... Bedankt........ Tine V. H.

van der jeugt zei

Bedankt iedereen voor de mooie reacties op dit blog en facebook. :-) William ;-)

Anoniem zei

Terug een zeer mooie gevoelige tekst William ................ Kaen

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.