Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

donderdag, juni 28, 2012
Als jij een berg was, koud en moe, ik de sneeuw, dan dekte ik je stilletjes toe. Jij bent het licht in ons leven, als een vuurtoren aan de zee, toon je de weg aan iedereen hoe hij varen moet, ook soms in een woelige zee. ;-) William
Je mag je oordeel dan wel klaar hebben maar dan nog hoef je niet te veroordelen. Maar vul het met liefde, geef liefde en heb lief, ongeacht wat je oordeel is, vergeef en vergeven van jezelf en diegene die je veroordeelt, laat los. En heb lief!! Laat je ego los, alles wat in je in hoofd draagt en denkt. Maar voel met je hart en voel liefde!! Het is soms erg moeilijk, vooral als je boos bent, of woede voelt, als je bedonderd bent of op je hart getrapt bent,  gekrenkt bent of alleen gelaten bent. Maar laat los. Jij weet wie jij bent, het is het niet waard. Maar jij bent het waard, laat los. Ik spreek tegen jou, laat los schat. Herinner je de mooie dingen, de liefdevolle dingen, herinner de liefde. En straal, schijn het op alles. Angelique Kroes
reactie van Patsy :
Goed idee om samen te schrijven , het is voor de lezeres altijd boeiend, wetend dat William de mensen die wat leerrijks mede te delen hebben zal in zijn verhaal opnemen ! !. Natuurlijk is iedereen niet perfect maar je kan er wel naar streven. Ontspanning in de teksten vinden die onze stress hormonen wat doet dalen en ons wat bij brengt, zoals nu al altijd het geval is geweest. Groetjes Patsy en vele vrienden

Reactie van Anoniem 
Proficiat ! ! ! Angelique jouw woorden zijn krachtig kort en goed. Bedankt William dat je iedereen een kans geeft, om op je blog zijn talenten te laten ontwikkelen zoals op facebook. Marleen en Katrien

Reactie van Angelique kroes 
Ik wil jullie danken voor jullie mooie en lieve reactie,s
Ik schrijf graag, deel graag, en heel het graag!
Ik schrijf van uit mijn eigen belevingen mijn dromen en mijn eigen waarheid...Samen met de hulp van mijn helpers ,ik mag begeleid worden door Engelen en gidsen..Als ik eenmaal schrijf krijg ik een boodschap door en die verwoord ik.. met liefde. en licht... met een lach in mijn gezicht.Lieve groet.. Angelique kroes.

7 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Patsy zei

Goed idee om samen te schrijven , het is voor de lezeres altijd boeiend, wetend dat William de mensen die wat leerrijks mede te delen hebben zal in zijn verhaal opnemen ! !. Natuurlijk is iedereen niet perfect maar je kan er wel naar streven. Ontspanning in de teksten vinden die onze stress hormonen wat doet dalen en ons wat bij brengt, zoals nu al altijd het geval is geweest. Groetjes Patsy en vele vrienden

Anoniem zei

Mooi initiatief samen schreven, wij kijken er al naar uit, jullie zijn op de goede weg. Zo blijf je de mensen boeien met je teksten, wens jullie veel succes op weg naar het terug magische getal van 40.000 bezoekers; Groeten Marian De Beu....

Anoniem zei

Proficiat ! ! ! Angelique jouw woorden zijn krachtig kort en goed. Bedankt William dat je iedereen een kans geeft, om op je blog zijn talenten te laten ontwikkelen zoals op facebook. Marleen en Katrien

Anoniem zei

Ha ha ^¨dit is een nieuwe wending in jouw blog geschiedenis, zeer tof idee en cool !! om ons te laten lezen en meeschrijven met jou ! ! super dat ben jij ( mooi geschreven van Angelique ) Nic en Ann

Anoniem zei

Je mag je oordeel dan wel klaar hebben.. maar dan nog hoef je niet te veroordelen...Maar vul het met liefde. goed geschreven Angelique, met een mooie start... Als jij een berg was, koud en moe, ik de sneeuw, dan dekte ik je stilletjes toe.. Jess, Dimi , Lara

Angelique kroes zei

Ik wil jullie danken voor jullie mooie en lieve reactie,s
Ik schrijf graag, deel graag, en heel het graag!
Ik schrijf van uit mijn eigen belevingen mijn dromen en mijn eigen waarheid...Samen met de hulp van mijn helpers ,ik mag begeleid worden door Engelen en gidsen..Als ik eenmaal schrijf krijg ik een booodschap door en die verwoord ik.. met liefde. en licht... met een lach in mijn gezicht.Lieve groet.. Angelique kroes.

Anoniem zei

Het is zo mooi wat je door krijgt, je voelt de liefde in uw woorden. Als je graag schrijft moet je dat zeker doen, wij kijken er al naar uit. Bedankt William dat je ons zo mooie woorden en mensen leert kennen. Matt en Mariska

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.