Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

Blogarchief

De Teller

zaterdag, mei 12, 2012
Wie keek verlangend naar mij uit, toen ik nog zachtjes en lief in je buikje rondzwierf.
Vandaag mama, verdien je een kroon, want 't grootste wonder was toch wel dat ik hier op de wereld mocht zijn.
Jij hebt mij het leven gegeven en werd een mengeling van jullie twee.
Zie de tulpen in mijn ogen, hoor de sneeuwklokjes zingen in mijn hart. 
Mama, je bent een echte schat, natuurlijk weet je dat.........
Hoop dat wij nog vele jaren met jou Moederdag mogen vieren . Groetjes William, voor alle mama's dit kleine tekstje
Reactie van Anoniem 
Deze op facebook is ook prachtig, jullie hebben mooie blogs ! super professional gedaan Bart ! Merel ;-)
Reactie van Anoniem 
Prachtige tekst voor Moederdag. Bedankt in de naam van alle mama's === Valerie K. ====
van der jeugt zei
Heb juist verschillende reacties gepost op de verschillende blogs, met reacties over de mooie lay-out van dit blog en het Engelse blog. Ook het andere blog van Geest en lichaam in evenwicht krijgt een nieuwe lay-out. Yanga krijgt professionele vorm door onze Website optimalisatie planner Bart. Samen staan wij sterk, want ! grote oude eikenbomen komen ook voort uit kleine eikeltjes. MVG. William
Reactie van Nickey 
Proficiat aan het yanga team , jullie komen inderdaad van dat kleine boompje ! en zijn gegroeid tot die grote boom, waar het zalig in vertoeven is. Jullie hebben een mooie boomhut gebouwd met, fanatische teksten en kunst, ook de Engelse versie krijgt vorm, een goede vertaling is belangrijk om het woordengevoel te behouden. Heb dit tekstje en de Engelse versie gebruikt om mijn moeder en schoonmoeder ( die Engelstalig is )te verrassen, natuurlijk jullie naam erbij ! Donna en Nickey
Bart zei
Hé bedankt iedereen :-) Ja, langzaam maar zeker weten we waar we naartoe willen. De Yangatrein begint op kruissnelheid te komen. Meerijden is gratis en af en toe wordt gestopt voor een pick-nick ;-)     mvg.  Bart

20 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

. dat is mijn buurman... en... 'k ben d'er fier op.... waarom altijd zagen en klagen ??? Als't goed is mag het ook eens gezegd worden. William... wij bewonderen uw Moed !!! Sabine

Marleen zei

Heb het al gedeeld op facebook, super mooi terug ! ! ! Natuurlijk met jouw naam eronder ! ! je verdient het William !!! hou de moed erin en blijf erin geloven, je wordt stokoud ;-) Marleen

Anoniem zei

Kan ik het ook gebruiken om op mijn kaartje te schrijven, wondermooie tekst en zeer toepasselijk. Gr. Karen

Anoniem zei

Mooi en nog eens mooi, de tekst heb ik op mijn facbook geplaatst onder jouw naam natuurlijk........... JE VERDIENT DE PLUIM.......;;Katrijn

Jos zei

Wondermooi verhaal, prachtig al jouw teksten.... Gr Jos

Anoniem zei

Prachtige tekst voor Moederdag. Bedankt in de naam van alle mama's === Valerie K. ====

Anoniem zei

Deze op facebook is ook prachtig, jullie hebben mooie blogs ! super professional gedaan Bart ! Merel ;-)

Anoniem zei

Ja de jongere mama's die dit lezen zullen het cool vinden en de oudere mama's leuk. Ben zelf mama van 3 kinderen en aan mijn mama heb ik deze tekst gegeven met jullie blogadres erbij. groetjes Sofie ;-)

van der jeugt zei

Heb juist verschillende reacties gepost op de verschillende blogs, met reacties over de mooie lay-out van dit blog en het Engelse blog. Ook het andere blog van Geest en lichaam in evenwicht krijgt een nieuwe lay-out. Yanga krijgt professionele vorm door onze Website optimalisatie planner Bart. Samen staan wij sterk, want grote oude eikenbomen komen ook voort uit kleine eikeltjes. MVG. William

Nickey zei

Proficiat aan het yanga team , jullie komen inderdaad van dat kleine boompje ! en zijn gegroeid tot die grote boom, waar het zalig in vertoeven is. Jullie hebben een mooie boomhut gebouwd met, fanatische teksten en kunst, ook de Engelse versie krijgt vorm, een goede vertaling is belangrijk om het woordengevoel te behouden. Heb dit tekstje en de Engelse versie gebruikt om mijn moeder en schoonmoeder ( die Engelstalig is )te verrassen, natuurlijk jullie naam erbij ! Donna en Nickey

Anoniem zei

Van ons ook een dikke proficiat, het is professioneel geworden jullie blogs (super Bart)goed gedaan. Ook William en de andere yanga leden die meewerken aan de teksten om ons te verwennen, zeker de mooie tekeningen, foto's en beelden niet vergeten. Knap werk mannen doe zo verder ;-) je tekst heb ik ook gebruikt voor mijn moeder die is wondermooi geschreven ;-) Bert en Anneke

Bart zei

Hé bedankt iedereen :-) Ja, langzaam maar zeker weten we waar we naartoe willen. De Yangatrein begint op kruissnelheid te komen. Meerijden is gratis en af en toe wordt gestopt voor een pick-nick ;-)
mvg,
Bart

Patsy zei

Ja ja ja wat kan ik daar nog aan toevoegen, Bart je moet ook beginnen schrijven ! ! goed verwoord ! ! heb zo als zovele ook je tekst gebruikt, ook deze van facebook. ja ja groeten aan het super team yanga ! ! ! Patsy

Saartje zei

Ja Patsy je hebt gelijk, blijven schrijven Bart ! ! ;-) prachtig William groetjes ;-)..;Saartje;..

Anoniem zei

Mijn moeder was ook gelukkig met jouw tekst op mijn kaartje, bedankt :-) heb ook jullie blogadres gegeven, je verdient het ! Greet

Nadine zei

Zoals iedereen heb ik ook je testje gebruikt. Met geen enkel bloem ter wereld, kunnen wij jou bedanken !. Wij geven je allemaal veel liefde en energie! Dat je ons nog met vele mooie teksten kan verrassen. Groetjes Nadine

Anoniem zei

Mooi super ! ! meer kan ik er niet aan toevoegen bij al die mooie reactie. Dorin

Anoniem zei

Hier ook zo mooi verwoord! ! ! moge mijn complimentje een steun zijn voor jou en je ganse familie die nu voor een moeilijke tijd staat. Wachten duurt lang, maar eens je er bent is het wachten zo vergeten. Sterkte William en hoop dat je rap een donorhart krijgt....... Matthias....

Anoniem zei

Cool en fantastisch keigoe ;-) Femmeke L

Anoniem zei

Voor mij hetzelfde comment keigoe ;-) Mieke Roel Hou van je stijl van schrijven ;-)

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.