Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

Blogarchief

De Teller

vrijdag, mei 11, 2012
Gouden tranen vloeien zachtjes over mijn wangen, zij dragen kleine mooie herinneringen met zich mee. We liepen samen door het leven, deelden geluk en vreugde en hadden samen een wondermooie hoopvolle droom.  Onwrikbaar geloofde ik in jouw liefde, die altijd als het zonlicht om mij scheen. Toen je het moeilijk had, heb ik je gedragen. Ons leven was niet altijd zonder strijd. Mijn wereld staat in vuur en vlam! Liefste, blus mijn vuur met de tranen van jouw liefde. Ik zie ook jouw gedachten onrustig dwalen in je hoofd. Laat ze mij tot stilstand brengen en mag mijn liefde hopen, die zo machtig is als de hemel, die eeuwig boven de aarde schijnt dat je terug wilt komen. Laat de klank van jouw stem terug liefde krijgen, en laat mij geloven wat onmogelijk mogelijk kan worden. Laat ons terug samen drijven op de liefdesstroom van tijd naar eeuwigheid. Zo heimelijk en zo zacht nadert de stille nacht, die ons ooit heeft samengebracht. Hij stak in onze harten de schoonste lichtjes aan en ik hoopte dat ze nooit uit zouden gaan. Nu je bent weggegaan, zal ik je missen, de jaren van geluk zijn gelukkig nooit meer uit te wissen.   William
Reactie van Ingrid 
We hebben te veel en voelen te weinig, zijn rap afgeleid naar materiële dingen in het leven. Vergeten dat er ook liefde en emoties zijn waaruit een goed leven ontstaat, het ergste in t' leven is!. Samen een doel willen bereiken, en er na een tijd alleen voor staan. Dan ervoor gaan ? want het ergste is, geen doel te hebben om te bereiken in t' leven. Mooie tekst dat veel mensen zal bekoren, om hun eigen levensverhaal beter te begrijpen en te verstaan. groeten Ingrid

3 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Beeldig mooi ;-) Dit was ook verleden jaar mijn verhaal :-( ====zeer gevoelig geschreven, met zo n' fantastische woorden keuze==== Ingrid

Ingrid zei

We hebben te veel en voelen te weinig, zijn rap afgeleid naar materiële dingen in het leven. Vergeten dat er ook liefde en emoties zijn waaruit een goed leven ontstaat, het ergste in t' leven is!. Samen een doel willen bereiken, en er na een tijd alleen voor staan. Dan ervoor gaan ? want het ergste is, geen doel te hebben om te bereiken in t' leven. Mooie tekst dat veel mensen zal bekoren, om hun eigen levensverhaal beter te begrijpen en te verstaan. groeten Ingrid

Anoniem zei

Het is stil in de auto het regent buiten.
Je kijkt mij verlegen aan, we zijn bij je huis gekomen, nu ga je voor altijd uit mijn leven gaan. Moet ik nu allen verder leven. Mijn verdriet is groot, loop nu in de regen opdat niemand mijn tranen over mijn wangen kan zien vloeien, hoop je ooit eens terug tegen te komen. Mijn kleine bijdrage bij jouw wonder mooie tekst, hij doet mijn hart sneller slaan. Ben ook de zelfde weg moeten bewandelen, moet nu alleen door het leven wandelen. gr. Stéfhanie

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.