Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

dinsdag, februari 14, 2012
Vrouw van m'n leven, in haar ogen zie ik de hemel op aarde, ze weerspiegelen haar ziel als de schittering van de zon in de zee. Een zee van schoonheid, zo dicht bij mij, welk mens kan dat verdienen, die nabijheid van een zalige mooie en lieve energie die me in haar vleugels koestert als een moeder voor haar kind. Het gevoel dat ik krijg als wij samen zijn, is onbeschrijfelijk. Dit gevoel is bijna Goddelijk, zo niet Goddelijk, alsof je één bent met de nachtelijke sterrenhemel, met een zomerse zonsopgang of met de vrouw van je leven.
William

2 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

erlp zei

zeker uw vrouw is blij met je mooie gedicht

Anoniem zei

Wat een fantasie man super, als ik in mijn vrouw haar ogen kijk zie ik een donderwolk wat een verschil he groetjes PdK

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.