Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

woensdag, maart 01, 2006

Dierbare Overledene
Aan onze dierbare vriend die nu leeft in het lichaam van licht, dicht bij de zon en de liefde van God. Jouw gedachten waren pure energie. Elke gedachte die je had was creatief om iedereen te helpen. In het diepste van je gevoel lag je hoogste waarheid verscholen. Dat maakte je zo bijzonder perfect als vader, peter en als vriend van iedereen. Je zal altijd bij ons zijn maar nu op een andere manier dan voorheen, daarom voelen wij ons niet alleen. ...
Aan mijn lieve vrouw vol van liefde en geduld. Zo wil ik je nu vragen, luister naar de bloemen. Zij zijn de kracht van de zon die in liefde groeien en je vertellen wat je moet doen. Als je luistert naar die bloemen zal in ons hart de liefde groeien en zullen wij samen kijken naar de schepping die zal ons laten samensmelten als kinderen van de zon. Wees sterker dan in het verleden, de toekomst geeft jou een nieuwe kans dingen te beleven. Wees gerust je slaagt erin. Zo zal ik in jouw hartje vrolijk verder leven als je denkt aan wat wij samen beleefden.
Werkmakkers, vanuit deze wereld van licht zal ik jullie leiden naar Gods eeuwige liefde, waarin jullie zich als ware mensen met één hart kunnen vinden, zoals ik het op een eerlijke en sociale manier heb voorgedaan. Ik zeg geen vaarwel, maar tot weerziens in de hemel, en bedenk er is geen betere tijd dan het heden, het verleden is verdwenen en van de toekomst kan je dromen. Maar ik weet dat ik altijd in je hart kan blijven wonen.
Lieve vader en opa,
Door jouw warmte konden wij leven naar het geluk dat we nu beleven. Je was als de zon die onze harten deed verwarmen. Je leerde dat liefde zijn kleur, zijn betekenis en inhoud heeft. Maar nu is de tijd gekomen om afscheid te nemen en ben je naar een andere dimensie gegaan van je bestaan. We zullen je altijd in ons hartje dragen als de zon die je liet ontwaken in ons prille bestaan.

0 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.