Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

Blogarchief

De Teller

dinsdag, juli 31, 2012
Zijn verdriet was oud geworden en zijn gedachten waren in mystieke mysteriën gehuld.
Onze liefde blijft voor altijd in mijn herinneringen hangen, het is als muziek dat zijn weerklank vindt en met een vredige vreugde mijn hart balsemt.
Kon ik maar met een spooktrein door de verten razen, ver van elk perron zodat ik terug bij mijn geliefde kon zijn. Vanuit het dal van mijn hart weergalmen de jachthoorns het geluid van liefdeshoorngeschal. 
De klanken weergalmden in mijn gedachten, "trouw nooit een vrouw van wie je houdt als zij niet van jou houdt".
Onze liefde was niet compleet omdat ze niet wist van die mooie dingen die liefde slechts kan verzinnen. Haar liefde was als de zon die was opgekomen en nooit zou verdwijnen, neen eeuwig zou schijnen. Tot ze haar ware echte liefde ontmoette en hij een tempel bouwde voor zijn godin, verdween ze uit mijn leven.
Het was op zo een blauwe zondagmorgen met wat geel van de opkomende zon. Laat ons maar onbesproken, ongehoord, nu je mij met zoveel woorden mijn hart hebt vermoord, zit ik hier nu van verdriet weg te dromen.
Jouw weggaan maakte niet veel geluid, alleen je lichaam en je voetstappen zag en hoorde ik langzaam verdwijnen.
Wie achterblijft weet hoe afscheid klinkt. Was jouw liefde, dan nooit echte liefde of was het alleen maar schijn?

;-) Groeten William
 
Bloemetjes voor jou!!  door Angelique kroes

Het gevoel wat je ontvangt, als je van je kind een zelf geplukt bloemetje krijgt.
Stralende oogjes van liefde en trots en jij die even zwijgt.
De liefde die je voelt verwarmt je zo heel intens, terwijl je het bloemetje aanpakt,
voel je je een ander mens.
Zittend in prachtige bloemenweiden.
Een vlinder op een bloem, die onze ogen verblijden.
Die het nectar proeft, brengt het stuifmeel van bloem naar bloem.
stilletjes  ..... psssttttt hoor je het gezoem.
De Vlinder die alles bevrucht, dansend in de lucht.
Een diepe adem.. een diepe zucht.
Koesterend houd je je kind in je armen
Kus je kind en je kind zal je omarmen.
In de ogen van je kind zie je zoveel wondertjes.
voel met je hart en kijk zelf met de ogen van dat kind
En zie hoe bijzonder het is!
Voel... en zie...begroet je eigen innerlijke kind.
Dat je altijd bemint als jouw vriend.

Copy right @ Angelique kroes
Reactie van Anoniem 
Het allermooiste aan het leven zijn jouw illusies verwoorden, de verbeelding is de stem van het schrijven. Bedankt William en Angelique jullie schreven mooie teksten samen, ontspannend om al jullie fantasieën te lezen. Zeer gevoelig geschreven, het raakt mijn hart. Jenny V. Laere

3 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Het allermooiste aan het leven zijn jouw illusies verwoorden, de verbeelding is de stem van het schrijven. Bedankt William en Angelique jullie schreven mooie teksten samen, ontspannend om al jullie fantasieën te lezen. Zeer gevoelig geschreven, het raakt mijn hart. Jenny V. Laere

Anoniem zei

terug super cool ;;;---)))) Nancy

Anoniem zei

Ja Nancy je hebt gelijk ! ! gewoon super ! ! spijtig heb ik dit ook moeten ervaren, vind er mijzelf in terug (Was jouw liefde, dan nooit echte liefde of was het alleen maar schijn?)heb ik ook al een keer of 2 meegemaakt ? Maar ooit vind ik de ware ?, Angelique ook prachtig hoor jouw tekst..; Caroline groetjes uit Gent

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.