Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

Blogarchief

De Teller

dinsdag, juli 17, 2012

Op 13 april streefden wij naar het magisch getal van 30.000 bezoekers, dat streefdoel is opgeklommen naar 40.000 bezoekers. Dit hadden wij nooit verwacht.
Ook
Facebook blijft groeien (ons record werd verbroken met een 6000 bereikte personen op 4 dagen). Nu spreken wij van een gemiddelde van 30.000 bereikte personen met pieken van 35.000 bereikte personen!

40.000 maal bedankt  aan onze trouwe lezers.

Onze droom werd een fantastische hobby, waar iedereen kosteloos en vrijwillig aan meewerkt. Ons team is uitgegroeid naar een 10-tal vaste medewerkers, die elk op hun beurt hun blog blijven voorzien van
teksten, kunst, gezonde tips en tekeningen.

Onze dankbaarheid gaat uit naar iedereen die ons steunt, met al die mooie positieve reacties. De bezoekers van alle blogs en Facebook, aan alle medewerkers die geloven in een betere wereld waar wij de mogelijkheid hebben om ons vrijelijk te uiten, in het neerpennen van onze gedachten, gevoelens en creatieve expressie.
Vertrouwen is de pijler van onze hoop en ons geloof, het komt voort uit onze ervaring van onze vriendschappelijke, vertrouwelijke kracht met onszelf en voor elkaar.
Het is een vaststaand feit dat ons leven ondersteunt, wij zijn een deel zijn van een groter geheel, eeuwig verbonden en samenhorig.
Laat dit de deuren naar goedheid en vreugde openen, laten wij er ons op vertrouwen dat de goede wil zich op elke manier in ons leven zal uiten.
Door ons schrijven hopen wij, dat plezier en liefde altijd zullen voortduren, zelfs bij twijfel of angst zal u positief afgestemd blijven omdat wij allen één zijn.
Ook aan Angelique Kroes! Van harte welkom in ons midden, wij zullen u in alle liefde opnemen in onze groep.

Onze nieuwe medewerkster uit Nederland:  Angelique Kroes:

Ik wil iedereen bedanken voor het bezoek aan deze sites, voor het lezen van de berichten, de teksten en gedichten.
Bedankt voor het warme onthaal, voor de liefde, jullie woorden en jullie eigen verhaal.
Wat is ze toch mooi, die energie die elke tekst uitstraalt en die de populariteit en de sfeer omhoog haalt.
Prachtige mensen omringen unieke mensen en ontdekken Yanga en de formule achter het team, zo komt uit één ieders dream.
Reclame gaat mond op mond, met frisse ideeën, die gaan rond en rond.
Dat houdt deze site en het team... gezond!

Reactie van Steven D.B.
Echte vriendschap lijkt op een rivier. In het begin is hij onbeduidend stil, in het midden wordt hij breder en de stroom word heviger. Meer en meer breidt hij zich uit, zijn kracht word sterker en sterker. Uiteindelijk komt hij in die grote zee, dan gaat hij nooit meer terug. Het stroomt als een vibratie van Oorspronkelijke Schepping uit waarbinnen alle machten van Schepping zich manifesteren. Jullie bijdrage als zodanig om ons bewustzijns-gedachte en vorm multidimensionaal te laten manifesteren in deze nieuwe aarde. Proficiat aan het yanga team, doe zo verder ! Groeten Steven

Reactie van Angelique kroes 
Dank jullie wel voor deze mooie reactie,s en woorden...Ik zou een magische uitstraling hebben..mooie energie.. Wat een liefdevolle complimenten.. een power boost..En ik blijf het maar zeggen wat een steun en troost en kracht die jullie uiten naar william..dat is toch hartverwarmend.Dit doet toch goed!!Ik voel dankbaarheid.<3<3<3<3
Reactie van Lammens Eric 
Ook ik wil je verwelkomen Angelique Kroes, mij hoor je niet zo dikwijls,maar als het nodig is ben ik er wel. Ik hou er van om achter de schermen te werken,doch hou ook van de uitersten en trek dan opeens alles naar mij. Niet mijn schuld hoor ,ben zo geboren. Nu even serieus, heb al enkele mooie teksten gelezen van U, ik noem mezelf een lichtwerker en denk dat U dat ook bent. In ieder geval voel ik in je teksten veel licht, liefde en positieve energie uit stralen. Ik hoop dat we een mooie en lange positieve samenwerking mogen hebben. Groetjes Eric L.

7 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Dorine zei

Inderdaad het is een prachtige site geworden, William bedankt om jouw mooie teksten en wens jullie nog veel schrijfgenot en kunstplezier. Je hebt een boeiend en leuk team, Angelique welkom je straalt iets magisch uit, net als Walter hij geeft ook iets speciaals !!!!!! Dorine

Anoniem zei

Elke moeder hoopt dat haar kind een held zal zijn , jullie zijn alvast mijn helden ... Bedankt iedereen om de fijne samen werking, nu hop naar de 50.000 ;-)Heb dit gekopieerd van facebook, William zo mooi geschreven kreeg er kou van, jij bent die grote held, die voor een grote opgave staat ! ! ! wens jou alle kracht toe,! ! ! om alles goed te doorstaan en vlug een donorhart te krijgen. groetjes Daniël van Vooren

Steven D.B. zei

Echte vriendschap lijkt op een rivier. In het begin is hij onbeduidend stil, in het midden wordt hij breder en de stroom word heviger. Meer en meer breidt hij zich uit, zijn kracht word sterker en sterker. Uiteindelijk komt hij in die grote zee, dan gaat hij nooit meer terug. Het stroomt als een vibratie van Oorspronkelijke Schepping uit waarbinnen alle machten van Schepping zich manifesteren. Jullie bijdrage als zodanig om ons bewustzijns-gedachte en vorm multidimensionaal te laten manifesteren in deze nieuwe aarde. Proficiat aan het yanga team, doe zo verder ! Groeten Steven

Anoniem zei

Proficiat aan het ganse team op naar de 50.000 .Angelique zie dat je nieuw bent en al mooie teksten geschreven "super". Een grote uitstraling van positieve energie, hier op het blog kom je tot rust en je krijg een power boots . Zoals mijn elektrische wagen aan het stopcontact, leeg s'avonds vol morgen's. Karel ;-)

angelique kroes zei

Dank jullie wel voor deze mooie reactie,s en woorden...Ik zou een magische uitstraling hebben..mooie energie.. Wat een liefdevolle complimenten.. een power boost..En ik blijf het maar zeggen wat een steun en troost en kracht die jullie uiten naar william..dat is toch hartsvervwarmend.Dit doet toch goed!!Ik voel dankbaarheid.<3<3<3<3

Lammens Eric zei

Ook ik wil je verwelkomen Angelique Kroes, mij hoor je niet zo dikwijls,maar als het nodig is ben ik er wel. Ik hou er van om achter de schermen te werken,doch hou ook van de uittersten en trek dan opeens alles naar mij. Niet mijn schuld hoor ,ben zo geboren. Nu even serieus, heb al enkele mooie teksten gelezen van U, ik noem mezelf een lichtwerker en denk dat U dat ook bent. In ieder geval voel ik in je teksten veel licht, liefde en positieve energie uit stralen. Ik hoop dat we een mooie en lange positieve samenwerking mogen hebben. Groetjes Eric L.

Anoniem zei

Ontspanning helpt, maar jezelf ontspannen op commando valt lang niet altijd mee. Maak je hoofd leeg door een mooi boek te lezen of naar rustige en sfeervolle muziek te luisteren. OF LEES DEZE BLOG EENS DOOR ! ! DEZE WOORDEN DIE JE HIER VIND ! ! ! ZIJN DE ONTSPANNING VAN DE DAG. groetjes Joris en Mina Pisman ( hop die 50.000 komt in zicht )

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.