Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

Blogarchief

De Teller

donderdag, juli 19, 2012
Lang is iedere dag zonder jou, het gedruis van de zee reikt tot diep in mij. Hier verloren wij onze laatste woorden aan ons strandhuisje aan de zee. De hemel hangt er hulpeloos bij, bij het vallen van de avond. Hij is boven de zee als een overgrote spiegel die tot de aarde reikt, achter de wolken, een vage nauwelijks zichtbare ster, ook de maan, soms zichtbaar, soms verloren. Vol van passie en magie aan de voeten van de zee stuur ik mijn gedachten naar jou de wijde wereld in, om te zeggen hoeveel ik van je hou. Mijn lichaam schokt en spant zich op als een snaar, die op springen staat, als ik denk aan het samen zijn met jou. Ik ben nu eenzaam, met enkel de stilte als vriend en het gedruis van de golven, het is alsof ze zingen, onze laatste verloren woorden. Voel mij als een vermoeide slaperige kluizenaar die naamloos kleiner wordt. Mijn hart daalt de trap van de tijd af, waar jij nu voor altijd in woont, om je daar eeuwig te ontmoeten. Hier op het strand ben jij van alle afwezigen de grote afwezige. Zwart wordt de nacht, zwart maar doorzichtig, je gezicht voor altijd in mijn geheugen geprint. Die vederlichte woorden die je tot mij sprak, niet zwaarder dan de lucht, met die intense en diepe tederheid. Door de ervaring kreeg de waarheid haar gewicht, toen ben ik voor jou gezwicht. Ons samen zijn is elke keer uniek, terug even baden in het licht van jouw stralend gezicht.
Reactie van Vicky 
Romantisch terug ;-) Inderdaad "liefde" dragen is genegenheid, verlangen, begeren, dienstbaarheid, vurige wilsbetrachting, altijd maar door, zonder ophouden. Liefde "voelen" is er vrij aan denken, maar liefde "zijn" gaat alles te boven. Je teksten worden superieur William, zo mooi de woorden met elkaar verweven en diepgaand betekenisvol. Groetjes Vicky

Reactie van Patsy
Gelukkig is diegene die een gezond lichaam heeft, vindingrijk van geest is en een plooibaar karakter heeft. Hoop dat jouw lichaam met jouw nieuwe donorhart ook sterk en gezond word. Vindingrijk en plooibaar ben je zeker, dat bewijs je met al jouw teksten.

6 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Gewoon super cool romantisch ;-) Lottje Van Gent ... nu zijn daar allemaal content t'is Gense fieste ;-))

Vicky zei

Romantisch terug ;-) Inderdaad "liefde" dragen is genegenheid, verlangen, begeren, dienstbaarheid, vurige wilsbetrachting, altijd maar door, zonder ophouden. Liefde "voelen" is er vrij aan denken, maar liefde "zijn" gaat alles te boven. Je teksten worden superieur William, zo mooi de woorden met elkaar verweven en diepgaand betekenisvol. Groetjes Vicky

Anoniem zei

Gelukkig is diegene die een gezond lichaam heeft, vindingrijk van geest is en een plooibaar karakter heeft. Hoop dat jouw lichaam met jouw nieuwe donorhart ook sterk en gezond word. Vindingrijk en plooibaar ben je zeker, dat bewijs je met al jouw teksten. Patsy

Anoniem zei

Zonder muziek en jullie mooie blogs was het leven een saaie boel hier. Saartje v.

Anoniem zei

Ik ben nu eenzaam, met enkel de stilte als vriend en het gedruis van de golven, het is alsof ze zingen, onze laatste verloren woorden. Groetjes van een ongelukkige zieltje dat zijn geliefde verloren heeft, dit geeft een beetje steun. Je voelt jouw liefde in al je teksten ze komen recht uit het hart. Angelique straalt ook een soort magie uit. Groetjes Ingrid uit Aalst

Anoniem zei

Heb een deel van deze super romantische tekst gebruikt om mij geliefde te verrassen en dat was ze zeker hoor........... Bert ;-)

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.