Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

maandag, november 21, 2011



Vertrek uit dit leven is niet meer dan het einde van een etappe op de grote reis van onze ziel. Papa, dierbaar door jouw warmte, bijzonder door jouw eenvoud, aanwezig door jouw zijn, voor ons hier maakte je het leven fijn. Papa, je deelde iedere dag jouw liefde met ons, nu zullen wij jouw liefde delen voor eeuwig  in ons hart. Laten wij ons de tijdelijke aard van het leven accepteren, en  realiseren dat we niet eeuwig hier op aarde kunnen blijven. Papa, jouw tijd op aarde was voor ons een zegen, je werkte hard om ons te laten studeren, leerde ons het leven waarderen. Wij zijn er dankbaar voor, dat je ons innerlijke ziel in God deed geloven en op deze weg ons uiterlijk geloof kon weerspiegelen. Je was een volmaakte vader die liefdevol kon bemiddelen bij kleine huishoudelijke problemen. Je fluisterde ons het juiste woord in, scherpte onze blik op de wereld en wees ons de juiste plek en de weg daarheen. Je was door God geïnspireerd en leerde je ons, ons hogere bewustzijn te verheffen zodat wij spiritueel ontwikkelde kinderen werden van God. Je wordt nu een hemelse gastheer papa in het aards paradijs, jouw liefde en hemels bewustzijn zal ons nu begeleiden en beschermen. Je wordt onze engel van daarboven die waakt over ons, die ons in onze dagelijkse werkelijkheid zal helpen ons diepste verlangen en ons hoogste doel te realiseren. Kinderen en kleinkinderen, treur niet om mij, nu ben ik veilig in Gods handen, verlost van mijn hevige aardse pijn. Ik zal nu verder leven als een eenheid van harmonie en liefde in jullie harten en gedenk mij als de zon ontwaakt, haar warmte laat stralen, zal ik fluisteren “ ik hou van jullie”. Draag zorg voor mama, laat haar genieten van het leven, zij heeft er hard voor moeten strijden in onze vroegere tijden van geluk in de liefde van God.

Mahal Naming Ama
 kami ng mga anak mo ay lubos na nagpapasalamat sa lahat ng pagmamahal at pag aaruga na ibinigay niyo sa amin. Nakita namin ang lahat ng sakripisyo niyo para kami ay itaguyod at makapagtapos ng pag aaral, kung ano man ang narating namin ngayon iyon ay bunga ng inyong pagsisikap at pagtitiyaga. Marapat lamang na kayo ay arugain at parangalan bilang isang mabuting ama na nagturo sa amin kung paano magmahal at magbigay.Walang bagyo na di susugurin matugon lamang ang aming pangangailangan, ngunit ni minsan ay di nagreklamo sa hirap na naranasan; salamat aming ama sa lahat kailan man ikaw ay di malilimutan mananatili ka dito sa aming puso magpakailan man. Ikaw ngayon ay nasa piling na ng puong maykapal na pabaon ang aming pagmamahal. Malayang paglalakbay at hanggang sa muling pagkikita aming mahal na ama.

59 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Lammens E. zei

Eerst en vooral gecondoleerd met het overlijden van Uw vader.Afscheid nemen doet altijd pijn. Maar wij weten dat dit maar tijdelijk is. Weer mooi verwoord van William. Liever zo geen droevig nieuws hé Marilene. Grote knuf Eric

Dirk V H zei

Mijn enige deelneming, zeer mooie tekst . Aan Marilene veel sterkte

Bart zei

Veel sterkte Marilene. Ik denk dat deze prachtige tekst wel typerend is voor jouw vader. Als je het even niet meer weet, luister dan naar dat kleine stemmetje in jezelf, je vader zal je wel de juiste weg wijzen.

Dimitri zei

mijn deelneming Marilene en William. Veel sterkte.

Steven de Bie zei

Grote Geest van Macht, Wijsheid en Liefde, geliefde ouder van wie we ons leven verkregen, wij bidden dat uw zegen weerklank moge vinden in ons hart. Zullen we uw grote liefde kennen en onze ogen zullen het werk van uw handen aanschouwen, wij zijn de hoogste schoonheid van uw schepping en creatie. Voor al deze gaven van God, geliefde Vader Moeder van onze Geest, danken wij u. Nu is Marilene haar papa dichter met u in contact gekomen,wij bidden dat zijn ziel eeuwig moge rusten in uw liefdevolle Schoonheid en opgenomen worden in uw heerlijkheid. Laten we in de geest bidden tot de bron van ons leven, onze Schepper Vader Moeder en de Zoon, de kosmische Christus. Wij loven en danken u voor uw goedheid en geef Marilene de kracht om zonder papa verder te leven. Zijn eeuwige liefde en energie zal verder leven in de spirituele wereld en voor altijd verbonden zijn met jullie hart. Moge mijn tekst en gebed een steun zijn voor het verlies van uw papa Marilene.

Groeten : Steven de Bie

Lukas zei

Moge uw papa opgenomen worden in de Goddelijke spirituele wereld, waar hij jullie kan begeleiden hier op aards niveau. Laat hem nu jullie beschermengel zijn, dat hij moge rusten in de eeuwige liefde van God. Mijn enige deelneming Lukas

Johan zei

Veel steun en sterkte gewenst aan jullie. Marilene je zal bij de begrafenis van je papa niet zijn maar in de geest is hij bij jou en jij bij hem. Mijn enige deelneming Johan en Familie

Van de Velde zei

Prachtige tekst ! Wens jou Marilene veel sterkte, denk aan je papa als een levend humoristische mens. Dat is wat hij zeker wenst ontvang hem in blijheid in jouw hart, zo zal hij verder leven in jouw herinnering Groeten Familie : Van de Velde

Ronald de Damschutter zei

Ieder mens heeft een geest en een lichaam, in ons stoffelijk lichaam leven wij tijdelijk. Daarnaast heeft iedere mens zijn verstand ( het geweten ). Iedere volmaakte persoon lijkt een nietig individu, maar vertegenwoordigt de liefde van God in zich. Als we ons eenmaal bewust zijn van deze kosmische waarde, dan beseffen we dat onze geest ons leven moet leiden en ons leven ten dienste van onze geest moet staan.Uw geweten is op de hoogte van alles wat u ooit gedaan heeft.Als u geleefd heeft in de vertegenwoordiging van God in je ziel, dat wil zeggen geleefd hebben in de ware liefde naar jouw omgeving toe, hoeft je, je geen zorgen te maken. Marilene ik denk niet dat je, je zorgen moet maken om je papa, hij zal zeker opgenomen worden in Gods hemelrijk, jullie waren en zijn een familie dat leeft in de schaduw van God. Groeten en mijn medeleven

Luc zei

Mijn enige deelneming en veel sterkte in deze moeilijke tijd.Hoop dat je alles kan volgen vanuit België als je papa begraven wordt in de Filipijnen. Groetjes lUC

Frank Wils zei

gecondoleerd jonge heer

ook aan Marilene, maricar, boy en de andere

Met vriendelijke groeten,
Frank Wils

Lesley Bundervoet zei

Innige deelneming van ons drietjes, sterkte! x

Angeliqué zei

beste Marilene Villamor
we willen je even laten weten dat we met je meeleven en
er altijd voor je zijn
veel sterkte
gr angelique,ruben,daan,ziza en maaiken

Greet Appeltans zei

Onze innige deelneming

Hilde Vogelaere zei

Mijn medeleven bij het overleven van Marilenes vader en uw schoonvader.

Rudy Everaert zei

Innige deelneming en veel sterkte aan Marilene gewenst

Liza Corla Garin zei

CONDOLENSCE LYN AT S YONG PAMILYA..

Jimmy H. Mojnge zei

Nakikiramay po ako ma'am marilene...

Bing Sioco zei

nkikiramay kami sa inyo.....

Jane Quano zei

condolence m' mar..

Familie Stroef zei

Veel sterkte marilene en familie
Wij leven met jullie mee
Hierbij een bijzonder mooie tekst;
" sta niet aan mijn graf te huilen.
Ik ben daar niet. Ik slaap niet.
Ik ben duizenden strelingen van de wind.
Ik ben de diamanten schittering in de sneeuw.
Ik ben het zonlicht op rijpend graan.
Ik ben de zachte herfstregen.
Als je ontwaakt in de ochtendstilte, ben ik de snelle heftige beweging van de stille vogels in de circelende vlucht.
Ik ben de rustige sterren die schijnen in de nacht.
Sta niet aan mijn graf en huil niet.
Ik ben daar niet. Ik ben niet gestorven."
(schrijver onbekend)
Vanwege de familie Stroef.

Anoniem zei

Veel sterkte, wij denken aan jullie in deze droevige dagen!!!
groetjes Marie-Rose Van der jeugt - Chris Bundervoet

maaiken zei

dag marilene
we vinden het heel spijtig van je papa
als er iets is kan je altijd bij ons terecht
gr angelique,ruben,daan,ziza,maaiken

Sven zei

Mijn innige deelneming. Veel sterkte gewenst.

hugo veracx zei

Dear Marilene,

Ik ken je geloof en toewijding. De tekst van hierboven verwoordt het mooi en poëtisch. Maar toch valt het scheiden steeds moeilijk, het doet pijn. Woorden schieten tekort om de leegte die men dan voelt te vullen. Ik geloof dat je pa een prachtige mens was, en dit blijft verder schijnen in zijn kinderen. Ik, mijn vrouw en mijn dochter wensen je veel sterkte!

Hugo, Akiko en Saika

Marc Van Duerm zei

Onze innige deelneming vanwege Marc & Patsy en onze 3 kids

Hilde Hemelsoet zei

veel sterkte toegewenst...

Christi Lebon zei

Innige deelneming voor U familie xxx

William zei

Bedankt dit is een goede steun voor mijn vrouw met het verlies van haar papa

Anoniem zei

Beste Marylene,

Wij denken aan jou en je familie bij het heengaan van je vader. Veel sterkte toegewenst.

Yvo & Marietta

Kristof Tanghe zei

again my condolences.

Kim zei

Je papa is nu bij God waar hij de diepste wijsheid en de hoogste waarheid, de grootste vrede en de edelste liefde zal leren ervaren.Zo zal hij al deze mooie energieën laten openbaren in jullie hart. Mijn enige deelneming ( regelmatige blogbezoeker ) Kim en Bart

Khates zei

i know that Grandpa is already with our creator. i know that he's already in peace and quiet place. :) we love you LOLO pay

Lieve De Clercq zei

Mijn Christelijke deelneming bij het overlijden van de papa van Marilene, jouw schoonvader en opa van Matthew! Mag het een troost wezen dat jullie toch nog mooie levende herinneringen hebt aan hem. Juf. Lieve

Carol-Korea zei

Carol 이 페이스북 채팅을 사용하여 파일을 보내기 위해 ChatSend 를 설치하였습니다.

Julia Estomata zei

ay, may condolences mar at sa buong family mo. buti nalang nagkita p kau bago xa tuluyang magpaalam. sad nga lang at di kna makauwi para sa libing nya. we're praying na sana maging ok nanay mo at isipin nlang niya na nasa heaven na ang tatay nu. be strong my dear frend at ipagpray nalang natin ang lahat ke GOD.

Nimfa zei

condolence..

Cecilyn zei

condolence! nasa pinas ka b?

Janet zei

huy ate condolence po.

Serry Oji Domingo zei

Prayers can do so much if we think we can't reach out

Rain Diiwata zei

Be strong te mar...
God bless poh...

marivic zei

sad to hear that, condolence ha

Jasmine Van loo zei

Mijn enige deelneming met het verlies van je papa ( regelmatige blog bezoeker ) Jasmine

Jocelyn Camangyan zei

condolence LEN, and be strong.

Nicole Michiels zei

Aan Marilene, William en zoontje,
aan haar familie,

Met het overlijden van je lieve vader naar het licht bij God delen wij het verdriet, nu dichtbij, maar weten dat deze lieve vader daar een speciaal plaatsje krijgt waar jullie hart zal zijn.
Zeer genegen, hartelijk,
Nicole, kinderen en kleinkinderen

Marcelle zei

gecondoleerd aan de familie ( mooie tekst )
Marcelle

God is er en spreek ook met u. zei

Nu is hij naar Gods licht gegaan waar hij voor eeuwig zal blijven bestaan. Zijn lichaam, geest en ziel zijn een. Zo is hij een microkosmos deel van het Goddelijke alomvattend geheel. Jean Van H.

Patsy zei

Mijn enige deelneming William, sterkte aan je vrouwtje. Bedankt om al het goede wat je brengt naar de mensen via deze blog, mooie teksten, Kunst,zeker een pluim voor jouw super medewerkers.

Kunstliefhebbers zei

gecondoleerd aan de familie
Patricia,Lodewijk,Jürgen,Mathilde en Christophe

Denise.droogmans zei

IK wens Marilene veel sterkte groetjes Denise

Yaoche Zaragoza zei

condolence po Villamor Family. May Papa soul rest in peace and in the hands of our Almighty GOD.

Leonora Zaragoza Ward zei

Condolence nalang sa inyong lahat. I wish I was there..

Vilma Zaragoza zei

my condolences to villamor family..

Jarvis Jay Zaragoza zei

condolence po

Laura zei

Veel sterkte aan tita Marilene

William zei

Iedereen van harte bedankt om de vele reacties die hier gegeven zijn,dit betuigt van een grote genegenheid en respect voor ons en de familie Villamor.

Marilene Villamor zei

In behalf of my family we would like to thank everyone who gave their sympathy and help for the death of my father, this gave us strength specially in this kind of situation of losing someone you loved, indeed we are so grateful knowing there is a lot of people who are there beside you and giving their helping hand. Again our deepest gratitude for all the prayers, support and specially the love that all of you shared to us.

May God bless you all.

Villamor Family

Grace-philippines zei

We miss lolo pay, but we know that lolo was in quiet,peace and safe place. Lolo's memory was still in our heart.

Marilene zei

For my father who passed away, happy father's day to you! Your thoughts and love remains always in our heart.

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.