Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

dinsdag, december 23, 2008



Ik lig hier te denken, nu in het ziekenhuis deze tijd van 't jaar. Voor mij geen feesten einde dit jaar. En plotseling veranderen de lichtjes in mijn boom in glinsterende tranen. Het nieuwe jaar is oud, mijn warme koffie wordt koud. God, let u in het nieuwe jaar maar eens niet op mij. Ik had geen honger of kou, ik leef niet in een oorlog en hoef niet in de rij. Soms zat het niet altijd even mee, maar toch ben ik blij dat ik goed kan leven. De tranen in mijn boom zijn plotseling weer lichtjes, zij knipogen naar mij met tevreden gezichtjes. De koffie is warm, wat zal ik vanavond weer eens eten. Het oude jaar is weer bijna voorbij en het oude nieuws is vergeten. Het geluk zal voor mij volgend jaar wel terugkeren. Ik wens jullie allen datgene dat je nodig hebt en de wijsheid en het vertrouwen om het aan te nemen, veel gelukkige dagen in het nieuwe jaar.

9 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Dat is echt heel lief zo de mensen moed te geven ,het is inderdaad juist hoeveel verdriet er toch is op die dagen. Maar je brengt het licht terug op aard en brengt vreugde onder de mensen.Bedankt ook al ken ik je maar van horen zeggen

Anoniem zei

Heb vernomen dat je zelf in het ziekenhuis ligt op deze dagen, ben blij je hebt ook eens aan jezelf gedacht en tevens andere mensen hoop gegeven . Zo verwoordt je ook je eigen gevoelens op papier, wens jou een spoedig herstel en een gezond 2009. Ik schrijf dit in de naam van verschillende regelmatige bezoekers van jou site

Anoniem zei

Ja je site geeft inderdaad hoop aan de mensen, als je begint je teksten te lezen ontspan je inderdaad. Het is prachtig , wordt ook een van je trouwe bezoekers. Heb deze tekst op het kaartje van mijn vader geschreven, hij ligt ook in het ziekenhuis

Anoniem zei

Je geeft hoop op deze feestelijke dagen voor mensen die ziek en alleen zijn, je site lezen geeft exstra energie. Hoop dat je ook spoedig hersteld, zoals ik kan lezen hier ligt je ook in het ziekenhuis. Ik denk dat je een helpende hand bent voor iedereen die je pad kruist en hulp vraagt. Wil jou ook eens in de bloemetjes zetten, je moet een schat van een man zijn ( kusjes van mij ) ook al ken je mij niet , het komt uit mijn hart

Anoniem zei

Je verrast ons elk jaar met nieuwjaar en kerstdag met mooie teksten en gedichten, lees al vanaf je gestart ben je gedichten doe zo verder

Anoniem zei

Het moet super leuk zijn en cool al die positieve reactie's een jonge koele fan van jou ( vindt het leuk je kent mij niet en toch ga je dit lezen) goed bedoeld he doei

Anoniem zei

Hoop dat je snel beter wordt, en terug kan beginnen werken. Kijk uit naar de volgende tekst, alvast veel beterschap en een goede gezondheid in 20009. Dat je nog veel mag schrijven en ons blijven verrassen. Groeten van je onbekende fans (maar voor ons wordt je wel bekend hoor )

Anoniem zei

Prachtig idee om iemand exstra kracht te geven, en zelf ben je ook niet zo goed heb ik gehoord. Je verdient een pluim groeten fan van jou

Anoniem zei

Ben blij voor jou dat je beter bent, andere steunen en zelf zeer veel ziek zijn amaaai. Mijn hoed af voor jou , je site zit in de lift he doe zo verder je bent op de goede weg

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.