Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

zaterdag, december 06, 2008

Wees eens goed voor elkaar en maak een mooi gebaar. Speciaal in donkere dagen voelen mensen zich eenzaam en alleen. Bezoek dan die mensen en ga er eens heen. Wat je geeft, zal je ontvangen en bedenk dan meteen, als jij later een van die mensen wordt, dan vier je kerstdag nooit meer alleen.
Dit is het moment dat nu elk jaar wordt gevierd met een leuk kerstkaartje en de boom die wordt versierd. Ook is het een moment van vrede en iedereen is aardig voor elkaar. Waarom is dat niet zo het hele jaar dat vriendelijk gebaar. VROLIJK KERSTFEEST AAN IEDEREEN

3 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Weer eens een mooi versje over kerstdag,ga het ook eens gebruiken om verschillende van mijn familieleden te verrassen

Anoniem zei

Het is waar wat je schrijft , heb veel in mijn leven doorgebracht bij oude zieke mensen. Ben nu gebonden aan mijn bed kan er niet meer uit. En krijg inderdaad veel steun van al wij ik hun moeder verzorgt hebt. Gelukkig is de computer en internet daar dat verzacht ook mijn eenzaamheid ( van iemand van de andere kant van t'land )

Anoniem zei

Toevallig deze site ontdekt, door te surfen op internet. Spijtig er zijn nog zovele site's zoals deze maar je moet ze vinden he. Heb dit alvast tot mijn favorieten toegevoegd, ga hem zeker aan mijn vrienden doorgeven. Je kan altijd een tekstje gebruiken om iemand te verrassen.

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.