Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

vrijdag, oktober 26, 2012
Foto van Angelique Kroes
--Door : William van der Jeugt
Ik kijk door het raam en staar naar de blauwe hemel; de wind waait fluisterend, hij brengt zijn verhaal over van jou naar mij. Je vormt beelden in mijn hoofd, het brandt in mijn ganse lichaam als een vleugje zoekgeraakt parfum. Mijn bewondering in mijn ogen voor jou was echt gemeend, maar spijtig genoeg ben ik zo dapper niet; er ligt alleen een deken over mijn verdriet. Nu jij er niet meer bent, ben jij nu die blauwe hemel aan het firmament. Er was een tijd dat ik je moeiteloos kon dragen, dat jouw liefde groeide in de mijne. Onze liefde was ons leven, dat ik stevig in mijn handen droeg. Je kon aandachtig naar mij kijken alsof jouw gedachten mijn hart doorzochten, voorzichtig dieper om mijn liefde voor jou te ontdekken. Ik zal jou blijven herinneren als de zon die eindeloos, zonder  uur en zonder tijd, in de horizon verdwijnt. Ik heb mijn verlangen in stilte in je hart geschreven; je draagt nu mijn liefdesgeluk met je mee op jouw reis naar die blauwe hemel. In mijn hart woon je nog altijd dichtbij; soms leunen mijn gedachten tegen het verleden, veel  te veel kruipen mijn gedachten naar die verloren tijd. Waarom heb jij mij zo vroeg verlaten om terug te gaan naar ons hemelse bestaan? Ik  blijf achter met jouw mooie vormen in mijn gedachten; nu vullen jouw stiltes in een uitgestrekte leegte mijn lange dagen. Onze herinneringen bewaar ik nu in mijn hart, want zoveel tranen kunnen mijn ogen niet dragen. Jij sloot jouw ogen en was dood, gewoon zonder iets te zeggen, zonder iets te vragen. Ik hoor nog even jouw stem in mijn gedachten weerklinken als een vogel in het riet, maak nog even kleine lieve woordjes voor mijn groot verdriet. ;-) William

-- Door : Angelique Kroes

Sluit je ogen, vraag om hulp, sluit je ogen en kruip uit je schelp.
Sluit je ogen en weet en voel dat je ten alle tijde  kan bereiken jouw doel.
Sluit je ogen en zie, laat je niet verblinden, maar zie…
Engelen die met toestemming van jou je hulp bieden, ze laten je niet staan in de kou.
Engelen spirits die er echt zijn, voor elk mens van groot tot klein.
Engelen die je begeleiden, en je een richting opleiden.
Open je ogen en zie…voel de kracht en de magie.
Open je ogen en weet…dat het zal verzachten, je verdriet, emotie en leed.
Open je ogen en voel…om te weten wat ik bedoel.
@ Angelique
Anoniem zei
Terug zo mooi verwoord alle twee, totaal verschillende teksten met een waardevolle inhoud. Het is zo levendig en toepasselijk voor iedereen.........De kracht die jullie woorden uitstralen is zalig om te lezen....Marijke V. D. V. Evergem ( jou boek is in een woord " super leuk om te lezen ")))))
Anoniem zei
Mooi geschreven ! Waarom kunnen wij elkaar niet in onze dromen ontmoeten en al onze vragen samen delen en beantwoorden. GR. LUC
van der jeugt zei
Het leven geeft je soms, oplossingen die je niet zelf had kunnen bedenken. Die je vooruithelpen volg die aanwijzingen, zodat je telkens iets nieuws kan ontdekken in je leven, iets wat je zeker nog kan versterken door naar je intuïtie te luisteren. Bedankt in naam van Angelique en mijzelf voor jullie mooie reacties, die telkens geschreven word bij iedere geposte tekst. Dat geeft ons een goed gevoel om jullie verder te blijven verrassen met onze ideeën en teksten. Wij willen zeker niemand beïnvloeden wat voor levensweg jullie volgen in je leven, wij trachten het leven positief te benaderen en dat overbrengen naar onze lezers. Groeten William





5 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Terug zo mooi verwoord alle twee, totaal verschillende teksten met een waardevolle inhoud. Het is zo levendig en toepasselijk voor iedereen.........De kracht die jullie woorden uitstralen is zalig om te lezen....Marijke V. D. V. Evergem ( jou boek is in een woord " super leuk om te lezen ")))))

Anoniem zei

Mooi geschreven ! Waarom kunnen wij elkaar niet in onze dromen ontmoeten en al onze vragen samen delen en beantwoorden. GR. LUC

van der jeugt zei

Het leven geeft je soms, oplossingen die je niet zelf had kunnen bedenken. Die je vooruithelpen volg die aanwijzingen, zodat je telkens iets nieuws kan ontdekken in je leven, iets wat je zeker nog kan versterken door naar je intuïtie te luisteren. Bedankt in naam van Angelique en mijzelf voor jullie mooie reacties, die telkens geschreven word bij iedere geposte tekst. Dat geeft ons een goed gevoel om jullie verder te blijven verrassen met onze ideeën en teksten. Wij willen zeker niemand beïnvloeden wat voor levensweg jullie volgen in je leven, wij trachten het leven positief te benaderen en dat overbrengen naar onze lezers. Groeten William

Anoniem zei

Super mooi terug geen woorden voor : Mariane D; K. Ertvelde ,,,,.....----))))))

van der jeugt zei

eacties van op onze facebook............
Shahid Razakhan can any1 translate it in english??
gedichten gedachten gevoelens It will ask to Sven to translate on http://spiritualrelaxingtexts.blogspot.be
greetings William
Yanga Spiritual Guide
spiritualrelaxingtexts.blogspot.com
Margareth Jane Tiwon Een hele mooie Schrift...danke....<3
Irene Westerhoff wat mooi Angelique, dahkjewel.
Brigitte Jansen PRACHTIG
Matthew Villamor Mooi geschreven William, wat een prachtige tekst. Samen maken jullie prachtige dingen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Isolina Loetsch uauuuuu, was fuer gefuelle.Mooiiiiii
God bless
Pagina: 24.455 mensen vinden dit leuk.
Marie-jose Vos ERG mooi Jan-Maarten! DAnk je!
GeertJan de Bruijne Korte samenvatting: sluit je ogen en slaap. Open je ogen en word wakker
Nicky Refj xxxxx
Carine Bequoye waaw dat is echt prachtig
Joèlla Hermans Waaaw William van der jeugt, heel erg mooi hoor!!....
Rosita Hanot prachtig!!

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.