Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

maandag, april 09, 2012
tekening van Jayson Villamor
In mijn hart is alles van jou.
Eindeloos verzonken in de diepte van jouw ogen.
De mensen die liefde kunnen delen, hoeven geen hart meer te stelen.
Nog nooit beheerste iemand zo mijn gedachten.
Het zijn jouw oren, die mijn liefde voor jou aanhoren.
Het is misschien iets kleins maar dat kleine vonkje ontvlamde in mij.
Als ik diep in jouw betoverende mooie ogen keek.
De regenboog van de liefde ligt in een mooi landschap heel hoog maar hier ver vandaan.
Ergens op de wereld staat een grote levensboom, een sterke oude boom.
Die kan ons brengen naar die mooie regenboog.
Hij geeft een magische kracht, hij geeft iets heel bevredigends, het is liefdes pracht.
Liefde is ? Ik ben ik, jij bent jij en samen zijn wij ' die grote levensboom'.
Mvg. William

Reactie van L Maes
Super cool , op facebook had je succes ;-) al die reacties en "vind ik leuk" ( in de 30 kliks amaai kei goed ) proficiat jullie zitten over de 30.000 bezoekers ! Doe zo verder : William, je hebt een fanatisch blog team :-) facebook bijna 600 personen die het leuk vinden! ! ! Met je nieuwe tekst zal het ook super cool worden op facebook ! wat een sensuele erotische beschrijving van de ware liefde ! !

5 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

L Maes zei

Super cool , op facebook had je succes ;-) al die reacties en "vind ik leuk" ( in de 30 kliks amaai kei goed ) proficiat jullie zitten over de 30.000 bezoekers ! Doe zo verder : William, je hebt een fanatisch blog team :-) facebook bijna 600 personen die het leuk vinden! ! ! Met je nieuwe tekst zal het ook super cool worden op facebook ! wat een sensuele erotische beschrijving van de ware liefde ! !

Keesje zei

Leuk geschreven hoor ! lekker gezellig om te lezen ;-) Ja ! reactie boven heeft gelijk hoor op facebook ga je lekker uit de bol doei ;-) dat is eens hartstikke gezellig, niet altijd saaie woorden maar hippie zijn doei :-) Kees en Reintje

Steven zei

Ook hier terug prachtig verwoord, kan er geen woorden voor vinden om jouw tekst te omschrijven . Ook de foto is super mooi goed gevonden.
Steven D. B.

Marlies zei

Kei goe :+ ) super kei goede foto ????? met gepaste tekst??? alle teksten zijn mooi en waardevol om door iedereen gelezen te worden. ;-)
Marlies

Anoniem zei

ik word er stil van ,krijg een brok in mijn keel.en bedenk wat ik nog moet doen om tot rust tekomen.

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.