Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

dinsdag, januari 31, 2012
Foto : Isabelle Lescrauwaet

De hemel kleurt roodgeel, kleuren van een serene ondergaande zon. Denkend aan jou voel ik de tranen in mijn ogen, het zijn parels van de liefde. Het zijn dansende energieën die mij brengen naar hogere sferen. De parels van de liefde, vol van liefdesenergieën vloeien over mijn wangen. Ik wou dat jij ze kon zien vloeien, ze nemen mij mee naar een plaats die ik net ontdek. Maar in mijn dromen voel ik mijn onbewuste ziel overspoeld worden met een warmte die ik niet kende. Vloeiend door mijn onstoffelijk lichaam dans ik mee op de tonen van muziek, met een hemels geluid word ik doordrongen, voel ik ook jouw liefde van je onstoffelijk lichaam, gedreven op die stroom van deze grootse liefdesbron. Het lijkt alsof ik je bemind heb in tal van gedaanten, talloze keren in leven na leven, in eeuwen na eeuwen. Wij zijn zielemaatjes voor altijd, voor eeuwig zal onze liefdesvlam branden in alle hevigheid.
Reactie van L Maes

Na de krant te lezen nu wat ontspanning, dat vindt je hier zeker ! WAT een rustgevende blog met tal van ontspannende teksten en mooi foto's. Bedankt Marlies dat ik dit van jou mocht ontvangen, hoe schattig die twee kindjes die elkaar een kusje geven. In de tekst kan ik ook mijzelf terug vinden zoals Bart, kreeg de tranen in mijn ogen. Dit keer van geluk niet van verdriet; L Maes

5 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Joyce zei

Geweldig die foto, echt schattig dit geeft je tekst meer diepgang. Mooie foto van Isabelle, nu kennen wij haar ook van het blog foto team. Jullie vormen een echt samen hangend team, wens jullie nog veel succes. Groetjes Joyce ( ga nu geweldige titel bedenken met foto ) wie weet ?

Bart zei

Waw... hoe zal ik het zeggen. Het is een heel herkenbaar gedicht voor mij en deed mijn ogen even prikken.

Gerda zei

Wat mooie schattige kindjes ! zeer mooie foto past goed bij de tekst Gerda

Eva zei

Dit is de foto en tekst van het jaar prachtig ;-) Eva M

L Maes zei

Na de krant te lezen nu wat ontspanning, dat vindt je hier zeker ! WAT een rustgevende blog met tal van ontspannende teksten en mooi foto's. Bedankt Marlies dat ik dit van jou mocht ontvangen, hoe schattig die twee kindjes die elkaar een kusje geven. In de tekst kan ik ook mijzelf terug vinden zoals Bart, kreeg de tranen in mijn ogen. Dit keer van geluk niet van verdriet; L Maes

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.