Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

zondag, oktober 05, 2008

Er was eens een moeder, de vader was haastig vertrokken. Nu was alleen de moeder nog daar, de kinderen gingen hun eigen weg op zoek de grote wereld in. Moeder bleef trouw op post, af en toe verdwaalde haar kroost in het doolhof van het leven, maar moeder bleef trouw en onvoorwaardelijk haar liefde geven. Zo geven wij haar de vrede van God, wie je ook denkt wie Hij moge zijn om haar te helpen, de vrede met haar ziel, in de verwarring van het leven niet te verliezen.

2 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Heb dit mijn moeder laten lezen , mijn vader is nu weg bij ons . Het geeft ons kracht mensen die om ons geven , wij kunnen hen verrassen met een van je mooie woorden BEDANKT

Anoniem zei

Ik ben fier op mijn mama dat het haar gelukt is zonder papa.
Ik heb een sterke en vooral, een lieve, zorgzame moeder.
En dit is voor mijn eigen mamaatje: Jouw papa is trots op jou xxx

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.