Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

dinsdag, oktober 07, 2008

Bedankt iedereen die mijn site bezoekt en alle positieve reacties op mijn teksten, gebruik ze gerust als je iemand wilt bedanken of in de bloemetjes zetten. Je hoeft het niet te vragen, gewoon doen, heb nu al 1200 bezoekers dit jaar en hoop dat er nog veel zullen volgen. Kijk gerust in het archief daar vind je nog veel meer gedichten en teksten.
Groeten aan iedereen, William.
Buiten mijn verwachtingen nu al bijna 1700 bezoekers, 27/10/2008. Er is al veel commentaar geschreven, dat doet goed om verder te gaan. Bedankt.

14 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Wij moeten jou bedanken voor de mooie teksten , ik kijk zeker uit naar wat je nog allemaal gaat neer pennen

Anoniem zei

mooi William jou site , kan je wat meer uit leg geven over U.P.F.

Anoniem zei

Er is maar een woord hiervoor PRACHTIG deze gedichten en teksten

Anoniem zei

Wat is UPF kan je dit ook eens verwoorden je hebt talent in het kiesen van je woorden die overvloeien in een mooie zin met veel gevoel erin

Anoniem zei

kan je ook persoonlijk over iemand schrijven in de vorm van een gedicht , wat is je e-mailadres en ook een woordtje uitleg A.U.B. over de link naar UPF

Anoniem zei

Zo kan je ook je dochter verrassen he goed gevonden

Anoniem zei

Dit is een mooie blog , proficiat

Anoniem zei

Goede teksten , let eens op de zinsbouw doe alvast zo verder het kan altijd beter

Anoniem zei

Kan ik de teksten zomaar overnemen of moet er je naam bij , heb een zaak waarbij ik veel van jou teksten kan gebruiken

Anoniem zei

dat zal zeker positief zijn deze site voor afdeling in Evergem , hoop dat je ook kan starten met je relaxatieoefeningen groeten van een fan van jou

Anoniem zei

ik ken jou persoonlijk niet , maar het zijn prachtige gedichten . Zal de site regelmatig bezoeken , heb al een gedicht kunnen gebruiken voor mijn mama

Anoniem zei

Alvast " proficiat " de teller gaat de hoogte in op naar de 2000 bezoekers denk ik EEN FAN VAN JOU superkooool heeee

Anoniem zei

heb jou blogadres gekregen van een collega van jou , het is inderdaad allemaal mooi geschreven ( het is een mooie hoor , hij is inderdaad ontspannend als je alles leest )

Anoniem zei

Hoi William,

Ik vind je site echt prachtig.Het zijn prachtige teksten en gedichten.
Vele groetjes van Isa ( 3 de interne schoonmaakster)

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.