Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

vrijdag, september 26, 2008

Ik zou graag sterren willen plukken.
Ik weet dat het mij zal lukken.
Ik zou ze bewaren in ons hart.
Speciaal voor jullie houden wij ze apart.
Ze zouden onze ogen doen stralen.
En het beste in ons naar boven halen.
Daarna willen wij ze jullie schenken.
Dat is voor jullie ons aandenken.
Zolang de sterren blijven schijnen.
Zullen wij blijven dansen en zingen.
Tot wij de hele wereld samen omringen.
Ware vrienden leer je kennen met de tijd.
Ook al dansen wij verkeerd, ze willen je nooit kwijt.
Laten wij leven zonder tijd, dan is onze vreugde zeker een feit.

7 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

zeer goed doe zo verder hoop dat je droom uitkomt

Anoniem zei

laten wij samen al dansend en zingend de wereld beter maken UPF is dit de doelstelling groeten en schrijf verder zo

Anoniem zei

heel mooi,
ik ga ook proberen sterren plukken, maar of het me zal lukken?

Anoniem zei

mag ik mee dansen met jullie , zo zal de haat meschien verdwijnen onder de mensen

Anoniem zei

Ik wil de sterren plukken en weet zeker dat het mij zal lukken . Bedankt voor jou vrede's boodschap

Anoniem zei

Kan ik met jullie meedansen de wereld rond ,wat is UPF

Anoniem zei

Als jullie nog eens iets organiseren rond gent laat het weten via deze blog , zo wil ik eens weten wat UPF is

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.