Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

dinsdag, september 16, 2008
foto Isabelle Lescrauwaet

Liefde
Het pad der liefde is soms moeilijk te begaan,
je zult nooit weten hoe lang het zal gaan.
Bij vlakke delen is de liefde heel fijn.
Bij hobbels en kuilen doet het soms veel pijn.
Liefde is als een druppeltje ochtenddauw met
vliegende vogels in een lucht van hemelsblauw.
Als de zee vol inkt zat en het land was van papier,
zou ik overal schrijven hoeveel ik van je hou.
Ik wou dat ik een traan was om geboren te worden
in je ogen, te leven op je wangen en te sterven op je lippen.

6 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

mijn vriendin was verrast met deze mooie woorden die ik via u gedicht heb overgebracht bedankt

Anoniem zei

mag ik dit ook naar een vriendin sturen? ik kan het zelf nooit zo mooi onder woorden brengen.
Merci

Anoniem zei

Heb deze tekst gekregen van mijn vriend , ik was echt in de zevende hemel . Dacht dat het van hem kwam maar vondt toevallig dit adres . Je maakt echt mensen overgelukkig bedankt ( heb het hem vergeven , het kwam ook recht uit zijn hart )

Anoniem zei

nog mooier met deze foto erbij , ga het proberen in zijn geheel te versturen groetjes

Anoniem zei

nog mooier met deze foto erbij , ga het proberen in zijn geheel te versturen groetjes

Anoniem zei

de foto past perfect bij jou mooie tekts ( was de liefde maar in realiteit ook zo mooi als op de foto )

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.