Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

zaterdag, september 08, 2012
 Geschreven door: William van der Jeugt
De bron van liefde die je tuin soms van water voorziet, wanneer je zit te huilen om degene die jou verliet. Laat je emoties hun gang gaan, want geen water is zo zuiver dan die kostbare druppels water die uit je ogen kunnen vloeien. Het doet zo pijn om te weten dat jij + ik = wij niet meer zijn; ben ik dan echt helemaal uit je gedachten verdwenen? Mijn liefde was voor jou als vuur dat water overleefde, mijn ogen hadden jou nog nooit belogen, toen ik zei "ik hou van jou". Gelukkig gaat niets verloren van onze afgegeven liefdestrillingen, ze blijven voor eeuwig in mijn hart zweven. Ik loop nu aan de kant van de weg, waar wij ooit samen in het midden liepen te dansen en te springen van plezier. Wij konden lachen om de kleinste dingen die ons omringden, jouw ogen zochten naar mij, opdat ik in jouw ogen kon verdwijnen, om samen ons geluk te kunnen delen. Mijn liefde die ik had, was zo echt oprecht uit het diepste van mijn hart, je was mijn ganse zijn, ik liep al in de wolken als ik jouw naam hoorde weerklinken in mijn hart. Jij bent nog altijd de inhoud van mijn dromen, hoop je ooit in het leven nog te mogen tegenkomen. Ik zou je terug beminnen en nog vele leuke dingen met jou verzinnen, soms verlies ik jou in mijn dromen. Het is als een echo uit het verleden, de onvoltooide verleden tijd maakte een einde in het heden. Zo ben je langzaam uit mijn herinneringen weggegleden, kom ik zo terug naar de tegenwoordige werkelijkheid. En daar ben je nu niet meer in terug te vinden, mijn gevoel is nu zinloos, gevangen in mijn lichaam, met in mijn hart “een liefde zonder naam”. Groetjes William

Door Angelique Kroes: De verborgen Stad.
Een verborgen stad in ons hart.
Een verborgen stad, die ons brengt naar andere hoogtes.
Andere dimensies, met zo veel liefde voor elkaar, waar het licht straalt.
En waar onze frequenties trillen op dezelfde golflengte.
Onze harten, onze zielen verenigen zich, en samen hand in hand, zullen wij wandelen.
Wandelend gaan wij, onze voeten licht geraakt over de wolken, in onze dromen.
Tijdens onze dromen, reizen wij en kunnen wij overal komen.
Kunnen wij alles aan, in ons hemelse bestaan.
Op onze terugreis naar de aarde, dalen we weer neder als een lichte veder.
En komen we zachtjes terug in ons liefdevolle lichaam.
In gedachten zijn wij altijd samen.
Wij kunnen alles aan!
Ook in dit bestaan.
Angelique kroes.
Anoniem zei
Waar haal je de woorden! ! !je plaats ze altijd op de juiste plaats in jou verhaal. Al jou teksten bevatten fantasie en werkelijkheid je weet ze goed te combineren. Ben benieuwd naar jullie eerste boek samen, met al de medewerkers, waar "jij" toch de hoofdrol speelt of heb ik het mis ? De Meyer A.
Angelique kroes zei
lieve lieve William.. ik wij.. hebben onze lady gisteren laten in slapen...Ze zou anders stikken.ze had een long ziekte.. tumor..zeer ernstig..!! Jou tekst lieve schat.. zo mooi.zo teder. zo op zijn plaats nu..Mijn tekst..ik wist niet eens meer...Dat ik dit ooit schreef....Het doet me nu heel goed. !! Maar wat mooi ook zeg .. wat een ontzettende mooie treffende combinatie teksten samen.. zo liefdevol ontroerend.!!Dankjewel..
Ik ben emotioneel kapot.. !! Wij onze familie gezin.. lijd. en rouwt.!!
Anoniem zei
Zoals jullie hou ik van de liefde, van het leven, van de zoete tover der dingen, van het hemelse landschap en vooral van jullie mooie teksten; Jullie maken mijn dromen groot en mijn zorgen klein. BEDANKT DAT JULLIE ER ZIJN..........Van de Walle M.

10 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Terug mooi William, zo een gevoelige liefdevolle tekst. Dit is een super blog geworden vol van afwisseling en leuke teksten, wij kijken uit naar jullie eerste boek. Patsy

Anoniem zei

Waar haal je de woorden! ! !je plaats ze altijd op de juiste plaats in jou verhaal. Al jou teksten bevatten fantasie en werkelijkheid je weet ze goed te combineren. Ben benieuwd naar jullie eerste boek samen, met al de medewerkers, waar "jij" toch de hoofdrol speelt of heb ik het mis ? De Meyer A.

Anoniem zei

Inderdaad waar haal je al die mooie woorden zo gevoelig geschreven ! ! ! echt ontspannend De Muynck M.

angelique kroes zei

lieve lieve william.. ik wij.. hebbben onze lady gisteren laten in slapen...Ze zou anders stikken.ze had een long ziekte.. tumor..zeer ernstig..!! Jou tekst lieve schat.. zo mooi.zo teder. zo op zijn plaats nu..Mijn tekst..ik wist niet eens meer...Dat ik dit ooit schreef....Het doet me nu heel goed. !! Maar wat mooi ook zeg .. wat een ontzettende mooie treffende combinatie teksten samen.. zo liefdevoll ontroerend.!!Dankjewel..
Ik ben emotioneel kapot.. !! Wij onze familie gezin.. lijd. en rouwt.!!

Anoniem zei

Zoals jullie hou ik van de liefde, van het leven, van de zoete tover der dingen, van het hemelse landschap en vooral van jullie mooie teksten; Jullie maken mijn dromen groot en mijn zorgen klein. BEDANKT DAT JULLIE ER ZIJN..........Van de Walle M.

Anoniem zei

Deze teksten veranderen onze houding positief, tegenover onszelf en onze medemens. Prachtig hoe jullie met deze mooie woorden, het kunnen overbrengen naar de gemeenschap toe. Laten wij hopen dat deze wanhoops-maatschapij terug de realiteit van het samen leven hoopvoller en liefdevoller maakt. Groeten Van Zele A.

Anoniem zei

ook super gevoelig en cool .-)))))))Kim

Anoniem zei

Het blijft ons boeien jullie teksten, mooi en zo gevoelig ;-)))))) Nadine en Eva

Anoniem zei

Ik blijf erbij om deze woorden te gebruiken " prachtig mooi verwoord " deze twee verschillende teksten......Karen

Anoniem zei

Prachtig geschreven Angelique : Een verborgen stad in ons hart.
William ook jou tekst is terug prachtig en goed gevonden. Greetje

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.