Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

woensdag, juli 07, 2010


Het is al een tijdje geleden dat je bent heengegaan, zonder afscheid te kunnen nemen. Het is alsof het gisteren was dat je bent heengegaan op weg naar jouw eeuwig leven. Dat heengaan is niet hetzelfde als weggaan. Nu ben je over de brug des levens gegaan, de brug, de schakel met de overkant. Regenbogen kleuren daar de hemel als poorten die jou met vreugde onthalen. Het licht komt jou tegemoet en alles lijkt er te stralen. Die brug is jouw schakel naar jouw nieuw bestaan. Maar ik voel in mijn hart dat je je hebt overgegeven, door vol vertrouwen de brug over te gaan. Nu ben je op een moment gekomen dat je je helemaal overgeeft. Het lijkt alsof je zweeft, je voelt nu de warmte en de liefde van de overkant. Je ziet het witte licht dat in de verte schijnt en alle angst in jou is verdwenen. Je voelt nu de liefde en de warmte die jou omringen diep van binnen. Vol vertrouwen ben je nu je nieuwe leven begonnen. Sterven op aarde is niet het einde maar slechts een overgang naar ons astraal bestaan. In ons hart blijft je verder leven alsof je nooit bent heengegaan. Vrienden zijn wij voor het eeuwig leven, en zullen jou samen gedenken op 18-07-2010 in de herdenkingsmis in de Kerk te Evergem-center om 10 uur .

30 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Van een van je beste vrienden zei

Gewoon goed meer kan ik er niet over zeggen heb woorden te kort om jou te bedanken William voor deze mooie woorden die je terug gebruikt. Hoop echt dat hij daar gelukkig is en nog veel aan ons denkt, zoals wij aan hem. Groetjes van een goede vriend

werkmakers zei

Rudolf wij zullen er zijn om jou te gedenken op 18/07/2010 . Wat gaat de tijd toch snel dat dit nu al bijna een jaar geleden is dat je ons hebt verlaten. Soms zie ik daar nog zitten op het bankje aan D.I.P. 1 . Tot weerziens makker ( kom regelmatig op deze blog en schrok even dat je er was, maar het is fijn om vrienden te hebben die blijven aan jou denken )

een vriend zei

Had vernomen van William dat hij terug wat gedaan had voor jou op zijn blog. Ja het doet goed jou nog eens terug te zien langs deze weg zo blijf je nog altijd een beetje bij ons. Het gaat je goed makker waar je ook mag zijn hoop wat hier geschreven staat ook werkelijkheid kan zijn. Zo kunnen wij meschien minder bang zijn van de dood, dat geld voor ieder van ons

Anoniem zei

Bedankt, William, en ook aan de collega's en vrienden die nog steeds aan Rudolf denken. Ook al blijft hij op die manier nog altijd een beetje verder leven, het verdriet en het gemis wordt er niet minder om.
Martine

Anoniem zei

Ja inderdaad wij missen hem nog heel erg, vooral zijn goede humor, zijn lachtend gezicht. Het is mooi wat hier is geschreven . Bedankt vriend

L zei zei

Wij denken nog steeds aan jou, iedereen was verrast, iedereen was droef, maar je hebt minstens één taak volbracht: je hebt van deze wereld een mooiere plaats gemaakt voorons die overbleven... Wie weet ... tot nog 's, met terug die grap, die lach...
...en voor de familie... 't was een prachtmens, bedankt ...

M en L zei zei

Wij zullen jou altijd in onze gedachten herinneren als een man die goed was voor iedereen en voor zijn kind . Rond deze tijd wordt je weer een beetje levendig in onze gedachten groeten van je vrienden

Eric zei

Laten wij hopen dat je nu geleid wordt door het licht. Wij blijven je leiden met ons hart vanuit onze wereld

Anoniem zei

Wat gaat een jaartje snel,het is al 1 jaar geleden dat je ons verliet. Sterkte aan iedereen dat jou lief was en vooral aan Phaedra het is nu een jonge meid geworden. Maar ik voel dat je in jou dochter verder leeft en met liefde in het hart van ons allemaal. Groeten TOM

Ene van uw betere vrienden zei zei

Ene van je betere vrienden zei,....
RUDOLF.
Alle dagen vloeien mn tranen.
Ze kwamen jou te vroeg halen.
Alle dagen weent ook mn hart.
Verdorie, tis ontzettend hard.

Anoniem zei

Je leerde dat liefde zijn kleur, zijn betekenis en inhoud had. We zullen je altijd in ons hartje dragen als de zon die je liet ontwaken in ons prille bestaan.
Groetjes van iemand die blijft aan je denken, alsof je nooit bent weggegaan

Een vriend zei

Bedankt william voor hetgeen dat jij hier gedaan hebt.
Oprechte dank.

William zei

Afscheid nemen is heel hard, er komen zoveel vragen. Ik hoop dat ik op deze weg een beetje van jullie pijn kon helpen dragen.Een paar zachte woorden doen meer dan je kunt denken, zo blijven wij Rudolf in onze gedachten gedenken. Graag gedaan voor mijn beste vriend --- groeten William ---

Anoniem zei

Er staat hier terug zoveel geschreven dat ik er enkel aan kan toevoegen " Het gaat je goed aan de overkant " hoop voor ons allemaal dat er een overkant zal zijn. Groeten
Mario

Anoniem zei

Dood is niet verwenen voor ons blijft Rudolf bestaan. Toch laten we los we moeten laten gaan. Voor afscheid was geen tijd, hoop dat hij daar gelukkig is. Alweer een jaartje voorbij, zo komen wij ook stilaan bij de dood. Die is voor ieder van ons, willen of niet hij komt. Voor de een laat, de andere veel te vroeg. Dat is ons lot in ons aards bestaan. Groeten van een vriend van Willam die op deze spijtige manier Rudolf leren kennen heeft.

Anoniem zei

Ja beste vriend wat gaat de tijd toch snel al een jaar geleden dat je ons zo onverwachts verliet.

Vrienden van 't werk zei

Rudolf ben gelukkig voor jou familie dat er zoveel reactie terug gekomen is. Dat bewijst dat je nog niet vergeten bent, zie je daar nog soms zitten op dat bankje aan DIP 1. Zal nooit die dag vergeten dat je naar huis ging omdat je, je niet goed voelde. Wie had dat kunnen denken dat je er de volgende dag niet meer zou zijn. Dit bewijst hoe kwetsbaar wij hier zijn . Je blijft op Stora nog altijd verder in onze herinnering, dat zie ik als ik in bepaalde afdelingen kom. Daar hangt nog altijd je foto en dat doet goed mijn beste vriend

Anoniem zei

Dat is fantastisch wat hier is geschreven zowel van de schrijver als de commentaren die erop gegeven worden. Zo blijft hij inderdaad nog in ons geheugen gegrift als goede vriend die veel te vroeg ons verlaten heeft. Zelf geloof ik niet na een leven na de dood ? maar je weet nooit ???????????????; Hoop dat de schrijver gelijk heeft ? het is allemaal zo mooi verwoord dat je het bijna zou geloven. Nog eens de groeten mijn beste vriend , gewoon een van je vrienden die het moeilijk heeft dat je er niet meer bent

Anoniem zei

Blij je foto eens terug te zien, wat gaat een jaar toch snel voorbij. Het is alsof het gisteren was,heb al veel aan jou gedacht. Hoe het mogelijk is dat zo een boom van een vent dit kan overkomen. Ja wij zijn allemaal zo kwestbaar dat wij er vandaag nog zijn maar morgen ? . Groeten Johan

Anoniem zei

Ben niet zo een dichter of schrijver in woorden. Maar het doet inderdaad pijn in ons hart dat je er niet meer bent. Als ik mijn moeder op het kerkhof ga bezoeken, stel ik mij altijd de vraag ( waarom ) ( waarvoor ) zijn wij hier. Hoop ook inderdaad dat er waarheid schuilt in de geschreven tekst. Ja wij zullen wel zien hé . Groeten van vroegere school vriend ( Rudolf als je echt nog verder leeft zal je wel weten wie ik ) Alé dat maak ik toch uit al die teksten die hier geschreven worden op deze blog

Charlotte zei

Ook hier een kleine steun voor Phaedra die nu zonder papa verder moet. Heb juist wat geschreven bij de mooie tekst voor Laura haar mama die haar papa geschreven heeft. Ze is zoals mijn mama veel te vroeg gestorven, zo voelen wij ons niet helemaal alleen wetend dat er nog kinderen zijn zonder mama of papa. Groetjes Charlotte

Leentje zei

Heb dit blog adres gekregen van een vriendin, Het heeft mij kracht om de ziekte van mijn mama te helpen dragen. Ook mijn mama kan niet meer genezen van kanker, maar ze blijft vechten. Eens zal ik haar verliezen, dan hopen dat ze toch nog ergens verder leeft zoals hier zo mooi is verwoord. Ook veel steun voor jou Phaedra , echt waar het heeft mij een beetje meer hoop wetend dat er nog zovele kinderen zijn zonder mama of papa. Vele lieve groetjes van Leentje ( jou blog vriendinnetje )

Anoniem zei

moeder van 3 kinderen en ongeneeslijk ziek, weet wat het is te moeten strijden om verder te leven. Heb dit blog adres gekregen van mijn dochter, mama zei ze dat moet je allemaal eens lezen, geloof in GOD en in het leven na de dood. Ben altijd gelovige geweest nu twijfel ik even, maar deze teksten geven mij wat vertrouwen terug in GOD en het verder leven. Ben mijn kinderen aan het voorbereiden als ik er niet meer ben. Ga stoppen wordt een beetje moe, groetjes van een zoekende mama naar de zin van het leven ?

Anoniem zei

loveyou my friend

werkmakker zei

Rudolf , Waarom voel ik nog steeds je aanwezigheid aan DIP 1 , zie en voel jou in gedachten nog altijd op dat bankje zitten met een sigaretje in je hand genietend van alle mooie dingen van het leven. Jou energie was daar het zonnetje op STORA , maar wees gerust dat zonnetje zal voor eeuwig blijven schijnen in onze gedachten. Groetjes van een trouwe werkmakker

Anoniem zei

Jou heengaan was zwaar om dragen, zo plots uit ons midden weggerukt. Zonder afscheid te nemen van ons, wij missen jou lach, optimisme kortom alles was positief wat je ook maar deed.Ben gelukkig jou nog eens op deze manier te ontmoeten hoop dat je mij ergens kan opvangen in het hiernamaals. Van een echte vriend

Anoniem zei

Vraag mij soms af waar ben je nu, kan je ons nog waarnemen ?. Velen beweren van wel maar ik heb nog geen contact had . Voel je in mijn hart verder leven dat is misschien een teken van verder leven na de dood. Of toch niet ? Wie zal het zeggen . Iemand die je erg mist groetjes ( voel jou toch een beetje als ik hier je foto zie )

Anoniem zei

loveyou for ever!

Anoniem zei

IK MIS JE!
KZAL JE BLIJVEN MISSEN!
TIS NU EENMAAL ZO!
I'LL WILL NEVER FORGET YOU!

Anoniem zei

Papa , ik mis je ontzettend hard ! Het is nu al 3jaar geleden en ik heb het nog altijd moeilijk nu je zo ver hier vandaan bent , we hebben mooie tijden gehad maar ze mochten toch nog wat langer geduurt hebben want jij was mijn aller beste vriend en mijn allerliefste papa , ik weet dat je er nog altijd bent hier in mijn hart :'( Phaedra

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.