Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

maandag, april 20, 2009

Nooit gedacht dat jij nog zou komen. Durfde het niet te verlangen, alleen in stilte om van te dromen. Jij kwam als een lang verwachte wens en maakte van ons een gelukkig mens. Heel stil in mijn buikje, begonnen als het ruisen van de zee. Heel zachtjes heb ik gezongen. Onder mijn hartje leeft een wonder diep in mij. Het is nog heel klein maar het is van ons allebei. Daar ben jij dus mijn kleine schuit. Nog mooier dan verwacht. Net als een prinsesje, dat naar ieder lacht. Wees maar niet bang, we blijven van je houden ons leven lang.

7 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Heel mooie tekst en zoo toepasselijk!
bedankt!
V.

Anoniem zei

Mag ik deze tekst gebruikrn hij is zo mooi verwoord, en eindelijk is het ook zo ver dat wij een kindtje mogen verwachten. groetjes van een surfertje dat je gelukkig gemaakt hebt

Karel zei

Deze vriendelijke warme, met liefde geschreven tekst. Maakt het gevoelig met een sterk emotioneel geheel erin verwerkt. Super doe zo verder " groeten " Karel "

Anoniem zei

De tekst zal door velen kunnen gebruikt worden, natuurlijke sex waar kinderen in verwekt worden begint moeilijk te worden he. Onze mannen worden meer en meer onvruchtbaar door slechte levensgewoonten en stress. Groetjes van een gelukkige moeder die na vele beproevingen toch zwanger is geworden

Anoniem zei

Leuke foto en de tekst is zeker niet te verwaarlozen. Je schrijft met gevoel in je woorden, doe zo verder. Groetjes

Anoniem zei

Mooi gedaan.
Blij dat ik je je site hebt doorgegeven.

Merci,
Daniel

Anoniem zei

veel geleerd

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.