Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

zaterdag, november 01, 2008

Hij was hij, hem was hem die je ontmoette waar je verliefd op werd. Hij zei, wil je met mij door het leven gaan maar hij kon je liefde niet aan. Daarom geven wij jou al onze liefde omdat je terug sterk in het leven zou staan zodat je op eigen benen weer verder kan gaan. Daarom laten wij de sterren voor je stralen, zo zal je het vuur in je hart terug halen. Beleef je gevoelens dat je als een held zult staan met de kracht en de moed om door te gaan. Aan onze jonge lieve vrouw die de zon terug zal laten schijnen en voor eeuwig de mist op aarde zal laten verdwijnen.

14 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

terug een gevoelige tekst bij een mooi meisje , uit de tekst te lezen is de liefde uit haar leven verdwenen . Hoop dat ze rap het geluk terug mag vinden

Anoniem zei

wie laat zo iemand gaan , als ik vrij was zou ik met haar door het leven gaan ( prachtig geschreven , wil mijn vriendin ook wel op die manier verrassen )

Marie-Anne zei

Ik hoop dat ik op een dag opnieuw de liefde en het geluk mag tegenkomen.

Anoniem zei

je leven is pas begonnen ,ben zeker dat je veel liefde krijgt van iedereen die je in je leven tegenkomt . Je straalt liefde en vuur uit ( hou dit vuur voor jou en geef het aan degene die je lief geeft )

Anoniem zei

wens jou veel moed je komt zeker de ware tegen op deze aarde is wel altijd iemand voor jou bestemd (een steunend iemand die jou wel mag)

Anoniem zei

Je straalt inderdaad vuur uit je ogen denk dat je een streng karakter hebt , maar ook heeeeel lief kan zijn Vriend van Lieven

Anoniem zei

Kan je begrijpen ben ook aan de kant gezet , heb een tijdje verdrietig geweest . Ben er nu bovenop maar kijk anders op naar een vaste realtie , heb meer aan mijn vrienden nu ( ze zijn super kool ) dit is een prachtige blog met veel mooie teksten het lezen waard

Anoniem zei

wees niet zo triestig je hebt alles om mooi te zijn ,ken jou mama , je zus en iedereen ziet jou graag als je lacht . Je hebt een mooie uitstraling maar zie heel diep in jou hart haat . Waarom die haat , laat het openbloeien in liefde ; Een kennis van je mama dat je kracht wil geven om lachend door het leven te gaan

Anoniem zei

Als ik al deze reactie's lees , ben je een lief meisje met een sterk karakter . Dat is inderdaad niet gemakkelijk om mee te leven , heb ook zo een vriendin . MAAR ik denk als je iemand vindt die jou begrijp , en gepast kan reageren op jou emotie's . Dat het leven met jou heel avontuurlijk en romantiche moet zijn zoals in mijn relatie. Veel succes hoor ( iemand die je begrijpt )

Anoniem zei

Je bent populair aan het worden he ( dat is supper kooooool ) spijtig dat je niemand kent die jou aanmoedig.Iedereen ziet jou maar jij ziet niemand is dat niet wat vervelend om zo aangemoedigd te worden.Als je er maar goed bij voelt,geef ook nog eens een reactieben benieuwd hoor ( groeten een fan van jou )

Marie-Anne zei

Het is inderdaad soms moeilijk. Je leest dingen maar ze blijven oppervlakkig omdat je niet weet van wie het komt. Als je er een gezicht op kunt plakken, komt het geloofwaardiger over.

Anoniem zei

Begrijp je wel dat je er een naam af gezicht wil bij hebben maar hoe kunnen wij jou bereiken er is nergens een e-mailadres van jou te vinden.Vindt het super dat je op deze manier jou gevoelen laat voelen,er zijn zoveel mensen die op deze koele manier met elkaar praten ook al kennen ze niets van elkaar.Gelukkig is deze blog betrouwbaar,zie dat de opsteller van dit blog al reactie's verwijderd heeft.Er zijn er soms toch met verkeerde bedoelingen he je bent een super meid

Marie-Anne zei

Je hebt denk ik wel gelijk.
Ik heb geen schrik voor de mensen met 'verkeerde bedoelingen'. Die vallen toch vrij snel door de mand.
Als je wilt, kan je mij bereiken op marieannevandebos@hotmail.com

Anoniem zei

Veel succes en hoop dat je veel reactie's krijgt

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.