Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

donderdag, december 13, 2007
De bomen huilen, dauwdruppels in het gras, vreugde om iets dat nu gewoon hemels was. In jouw ogen hebben de dingen hun plaats gekregen, houden van iemand is voor jou als dansen in een zachte gouden regen. Jouw liefde voor mij is durven tonen, welke gevoelens er in jou wonen. Liefde is delen in iemands geluk en dan bidden “ ga toch nooit stuk “. Driehonderdvijfenzestig dagen gaan er in een jaar, een eindeloze reeks van dagen allemaal achter elkaar. Toen ik daar eens over nadacht zag ik plotseling, in wat dat betekent voor een vrouw zoals jij. Al is je werk voorbij, een achturige werkdag is er voor jou nooit bij. Een moeder zoals jij, ook voor mijn kind erbij, elke dag dezelfde klusjes, elke dag hetzelfde lied. Een bloem voor jou, een roos voor iedere dag. Bloemen voor je mooie liefde en je lieve lach. Zo deel ik mijn liefde met jou iedere dag.


0 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.