Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

maandag, augustus 19, 2013

Een gedichtje van Barts:

Ooit vroeg men me wat wil je?
Ik zei hen
Wel veel neen veel vraag ik niet
Ik wil gewoon ergens een plekje van geluk
Een plaats waar ik in rust en vrede kan beleven
Waar n mens noch dier nog aanstoot aan me neemt  
Waar n woord n woord en n traan weer echt gemeend
Een lach weer warm en je geen knuffel hoeft te vragen
Waar een gesprek weer mogelijk een stilte gewenst
Een plaats in stemmen verbonden t mooiste lied
Waar niemand nog ooit een traan verdriet
Dat is wat ik wil als je t ooit vindt
Laat het me dan weten

Barts

Uit het boekje: Gelukkig Tevreden

0 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.