Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

zaterdag, januari 22, 2011
Tekening Jayson Villamor
Als liefde vleugels had, vloog ik weg met je hart ver weg over de oceaan. Mijn hart hangt onderste boven, mijn hoofd draait als een tol. Ik ben zo eenzaam zonder jou, leven zonder liefde is leven met verdriet. Geef mij je hand, geef ze mij allebei en zeg me dan heel even dat je niet leven kan zonder mij. Kom, dans een slow met mij, doe het licht maar uit. En dans heel dicht bij mij, zo voel ik je hart heel even in mij. Laat onze liefde vleugels krijgen en vlieg samen met mij waar de liefde tot leven komt. Teder als de nacht, mijn hart in jouw handen, zo breekbaar als glas. Een liefde die nooit zonder einde was.

10 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Heel mooi nu weet ik weer wat ik kan schrijven op mijn valentijnskaart BEDANKT ( van een trouwe lezer )

Verliefde hart zei

Super cool weet weer wat ik moet schrijven op mijn valentijnskaartje. Super bedankt mijn geliefde zal verrast zijn ( wat ben ik toch cool he)

Hopeloze ziel zei

Als ik deze regels lees voel ik mijn toekomstige geliefde reeds geboren worden in mijn gedachten. Hoop dat hij rap verschijnt in mijn leven en hij mijn hart veroverd vol van liefde. Ga zeker het tekstje bewaren het komt hopelijk nog van pas. Groetjes van een hopeloze ziel die snakt naar de liefde.

Anoniem zei

gewoon waaaaaw, super cool

Anoniem zei

Wat is de liefde toch mooi als ze met twee beleeft wordt, soms is de realiteit niet altijd roze geur en maneschijn . Wij moeten er het beste van maken he deze tekst geeft toch een positieve noot aan alles. Mvg, Jos

Anoniem zei

Nooit was de liefde zo mooi als je jou verhaal. Super cool+++++++groetjes Nadine

Anoniem zei

Nooit was de liefde zo mooi als je jou verhaal. Super cool+++++++groetjes Nadine

Anoniem zei

Omg,
Das echt zo Mooi ehj !
Kwist ni daje zoveel 'talent' had.

(Je kent mij wel ehj , Je favorietste Tiener die je komt vergezellen naar Sunparcs n,n )

Anoniem zei

WAW super wat kan het leven mooi zijn ? ? ? Was het maar altijd zoals je het schrijft, wat een fantasie man doe zo verder. Groeten van een super fan van jou

Marliesje zei

Als mijn liefde vleugels had vloog ik ver weg van hier naar het verloren land vol van plezier. Waar ik de liefde kan vinden die eeuwig blijven mag daar wil ik op zwier . Maar ik denk dat het enkel maar in mijn dromen kan dit plezier. Liefdevolle Groetjes van een beginnende dichter Marliesje

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.