Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

donderdag, december 02, 2010

Mijn lichaam is mijn stoffelijke ik, mijn ziel is mijn goddelijke energie. Ben je uit evenwicht, dan voel je je niet goed in jouw stoffelijke ik. Je hebt pijn en bent moedeloos, herhaal dan deze woorden.
Ik voel de genezingskracht in en door mijn lichaam bewegen, terwijl ik mijn waarde bekrachtig en mijn lichaam eer. Ik vertrouw op mijn gevoelens en geef ze ruimte om ze uit te drukken. Ik verlicht mijn lichaam elke keer als ik mij goed voel. Ik ben een wezen van licht, ik sta open voor mijn grootste genot. Ik ben dankbaar voor blijdschap die ik voel omdat ik mijzelf ben. Ik ontvang bij elke inademing plezier en overvloed. Goedheid, schoonheid en vreugde stemmen overeen met mijn ziel. Ik ben één met ze. Genezing ervaar ik steeds als ik rust, ontspan en vermaak. Mijn lichaam reageert op gedachten over pure positieve energie. Ik hou van wie ik ben, precies zoals ik ben en niet zoals mijn omgeving het wilt zijn wie ik niet wil zijn. Er valt niets aan mij te veranderen. Omdat ik mezelf respecteer en van mezelf hou, genees ik vanzelf. Zo worden mijn vrienden, gelukkige vrienden, omdat ik hen meeneem in mijn positieve liefdevolle energie. Neem een gezonde levensstijl dat nodigt uit tot comfort en rust. Laat alle negatieve energie los, als je denkt dat je geen recht hebt op plezier en mis je de kans op vrede en harmonie in jouw bestaan. Zo wens ik jou een gelukkig bestaan in jouw verder leven, lees de tekst aandachtig en diep, het zal jouw leven positief veranderen.

7 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

De tekst is het waardig om te lezen en toe te passen in jou dagelijks leven. Proficiat doe zo verder , van een trouwe lezer van al je teksten

Troosteloze moeder zei

Heb ook gereageerd op Laura haar mama dat ook te vroeg gestorven is, heb het hier vermeld dat ik ongeneeslijk ziek ben. Maar ik blijf vechten voor mijn 3 kinderen , als ik dit lees is het te prachtig om waar te zijn. Heb het een paar keer gelezen , het doet goed. Hoop voor vele die alles in overvloed hebben, schijnbaar ziek zijn een hulp middel is om hun lichaam beter te leren kennen en te beminnen ( GEZOND ZIJN IS DE GROOTSTE WAARDE VOLLE SCHAT IN EEN MENS ZIJN LEVEN )

Anoniem zei

Dank u William jou tekst geeft mij moed en zelfvertrouwen om gelukkig te worden.

Laurien zei

Mooi he ga het regelmatig lezen en kijken als het helpt, denk het wel zo een mooi tekstje

Gelukkig mens zei

Proficiat het is een positieve tekst diep en aandachtig lezen en het werkt, zie het in jou gedachten gebeuren. Het wordt je werkelijkheid je voelt je beter en gelukkiger worden , geniet van het leven het is o zo kort genoeg. Vriendelijke groetjes van een gelukkig mens , hoop dat jullie dat ook worden als je het goed en bewust vol leest.

Jos zei

Het is waar ons lichaam is onze tempel wij moeten er zorg voor dragen, ik pas het toe en buiten mijn verbazing het werkt nog ook. Door veel te lezen heb ik er in weten te geloven en inderdaad gedachten zijn krachten zo als ik al eerder gelezen heb in jou teksten. Groetjes van Jos

Lammens E. zei

Voor veel mensen zal deze tekst misschien opgeblazen zijn of ongelooflijk overkomen. Ik kan U bevestigen dat ik over 16 jaar gestopt ben met roken zonder problemen omdat ik mijn lichaam een geschenk vond van God die ik moest respekteren en koesteren. Voor mij is deze tekts de verwoording van mijn denken. Dank U beste vriend voor deze mooie beschrijving.
Lammens E.

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.