Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ons Blogteam

Ons Blogteam

De Teller

zondag, maart 07, 2010


Je bent een bijzonder persoon, voor mij altijd opgewekt en blij. Zelf al heb ik even verdriet, jij weet wat er bij mij te binnen schiet. Juist daarom ben je zo bijzonder voor mij. Dat bijzondere jij, zag ik daar liggen op een kei. Dit maakte niemand blij, en ons helpen was er ook niet bij. Zo schrijf ik dit even voor je neer, hoe kwetsbaar wij zijn geweest. Gelukkig komt alles zoals voorheen. Het leven is zoals water dat rimpelt wrikkeloos doorheen de tijd. Hoe dieper je luistert, hoe meer je ziet. Zuiver water kent geen bodem en er twinkelt altijd iets aan de oppervlakte, het is de stilte zelf. Terwijl het voordurend borrelt, is het fijn en kwetsbaar doorheen de tijd.

5 reacties, klik hier om een reactie te plaatsen:

Anoniem zei

Dit moet een bijzondere persoon zijn voor jou. Groetjes ven een surfer

Anoniem zei

Heb dit overgenomen en lichtjes aangepast aan mijn verhaal , bedankt

Isaura zei

De tekst kan ik gebruiken als het mag, waar vind ik de foto. Van de foto kan ik geen kopie maken, zal hem opzoeken . Bedankt

Anoniem zei

Ga ook deze tekst gebruiken voor mijn moeder die jarig is en heel veel voor ons doet. Bedankt beste schrijver

Anoniem zei

Ga ook deze tekst gebruiken voor mijn moeder die jarig is en heel veel voor ons doet. Bedankt beste schrijver

Even Doorklikken

Facebook

Ideeën of teksten? Mail ons.

Heb je een (spirituele) tekst, een evenement of andere ideeën, laat het ons weten. Veel kans dat uw tekst verschijnt op Yanga.be, het spiritueel blog voor jou en door jou.

Teksten mogen worden gestuurd naar contact@yanga.be en worden gepubliceerd na lezing en goedkeuring.